/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
irriterende konvulut hmpff
Fra : miritdk
Vist : 1045 gange
10 point
Dato : 19-11-07 14:50

jeg har en konvolut siddende som fast inventar om at jeg har modtaget en ny privat meddelelse siddende konstant - og nej - jeg har ikke modtaget nogen privat meddelelse - har ingen meddelelser i private meddelelser heller - jeg har heller ikke åbent for det - prøvede at åbne og lukke for muligheden for at se om det forandrede sig - ingen forskel.
Det er hamrende irriterende og jeg har sendt til kandu teamet om det - men - nogen der har oplevet det samme ??? eller har en ide til at få det fjernet ???

Synes teamet bag kandu er temmelig fraværende hmpff

http://peecee.dk/?id=79656

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-07 14:51

supplerende - jeg modtog via mail en meddelelse om privat indlæg - hvad der heller ikke burde ske i og med tilgangen til mine private meddelelser hovedsageligt er lukket og bestemt var det på det tidspunkt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 14:54

Kuverten er selvklæbende

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-07 14:55

ja så sq da med superglue

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-11-07 15:04

Citat
Ikke tilladt at skrive private indlæg til miritdk
Det er ikke muligt at skrive til miritdk, da miritdk har valgt kun at modtage private indlæg fra sine favorit brugere.

- ihhh, hvor hyggeligt... hvor tit bliver du brugt af sådan en?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-07 15:06

det kan jeg jo så ikke vide når jeg ikke har sådan en stouenberg

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-11-07 15:16

- så må du ha en...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 15:40

Du må sende en mail til "Disken" - det var samme problem.....

Hvis I skriver til hinanden - så passer konvelutten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 15:45
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 16:13

Hvis du et kort øjeblik åbner for min indtrængen, kan jeg sende et privat indlæg.
når du så svarer på det kan det være at den forsvinder.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-07 16:58

Sikkert en phishing mail.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 17:10

hoper lige af lidt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-07 17:59

e.c - tak for tilbud men det ER afprøvet - den forbistrede konvolut sidder der stadig

hvordan gik det med disken ???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 18:16
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-11-07 18:21

"Disken" fik mig bekendt aldrig løst problemet....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-07 19:07

I den mail, du fik fra kandu, står der ikke der hvem, der har sendt et privat indlæg til dig ?

Hvis brugeren har afsluttet "debatten" før du har læst det, så vil det stadig stå som ulæst hos dig (min teori)

Men hvis du har slettet alt i private indlæg "både fra dig - til dig - og afsluttet debat" .. så passer min teori ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-07 19:14
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 19:14

Citat
Hvis brugeren har afsluttet "debatten" før du har læst det, så vil det stadig stå som ulæst hos dig (min teori)

Gennemhullet teori.
Det har jeg nemlig prøvet et par gange hvor der er brev men allerede afsluttet.
Men brevet er stadig hos mig så jeg kan læse det. Og konvolutten forsvinder når jeg har være der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-07 19:21

Er den kuvert så i "Private afsluttede indlæg" .... det har jeg ikke prøvet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 21:19

Ans.
Og jeg kan ikke vise det, med mindre du lige åbner et øjeblik.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-07 21:30

Så er der åbnet.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 21:48

Sorry - jeg havde skrevet her at den er sendt og afsluttet.............men ikke trykket på send.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-11-07 21:48

Ja kuverten forsvandt fra seneste 25, men ingen kuvert i private indlæg.

Nu vidste jeg så, at du ville sende, og åbnede dit indlæg, som nu lå i afsluttet debat

Hvis mirit har indlæg liggende i afsluttet debat, så kan det være der kuverten er.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-07 21:53

Ja måske.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-07 23:28

intet liggende nogen steder i private indlæg - alt er tomt !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 08:17

Eneste mulighed jeg umiddelbart kan se da det åbenbart ikke sker for alle.....

Kandufejl i forbindelse med din browser (indstillinger).....

Noget forhindrer lige netop det punkt i at blive opdateret....

Hvad - tja - der kan jo kun gættes....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 09:17

refi - klart "noget" er årsagen - men det noget tror jeg ikke har noget som helst med mine browserindstillinger at gøre - hvad i alverden skulle det være ?

noget at det besynderlige er at jeg netop FIK MAIL OM NY PRIVAT MEDDELELSE - og det får man ikke hvis der er lukket for tilgang ! (jeg har i hvertfald ikke oplevet det nogensinde)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-11-07 09:54

Så er der muligheden for at åbne kandu i en anden browser. Eks. FireFox.
Og se om der så sker noget andet.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 09:59

e.c. det kan være men jeg har ikke lyst til at bruge den brændende ræv sådan umiddelbart - jeg tror det er et problem der ligger hos kandu.dk og ikke her.

Har lige nu haft åbent igen og fået en bruger til at sende pm - alt ok - men den selvklæbende kuvert hænger der stadig efter vi begge har åbnet og afsluttet og slettet hmpffffff

ps... det er også prøvet fra en anden pc der ikke hører til her i huset

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-07 11:30

Citat
FIK MAIL OM NY PRIVAT MEDDELELSE

I mailen fra kandu står der hvem, der har sendt en PM. Var det fra en bruger, som du tidligere havde skrevet med?

Du kan evt. kontakte brugeren i en PM.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 11:55

Citat
I mailen fra kandu står der hvem, der har sendt en PM.
ja

Citat
Var det fra en bruger, som du tidligere havde skrevet med?
hvad har det med sagen at gøre ? - men ja for meget længe siden

Citat
Du kan evt. kontakte brugeren i en PM
NEJ det kan jeg ikke da denne bruger ikke er tilgængelig på pm - det er heller ikke et spørgsmål om kontakt her !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-11-07 12:06

Du behøver ikke at blive ... jeg tænkte at det kunne være en gammel mail, som kandu først har sendt nu.

Ja ja jeg ved at du har blokeret for PM på nuværende tidspunkt.

Det er jo tidligere sket, at der er blevet sendt gamle mails.

Men jeg håber, at du får slettet din kuvert.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 12:11

Er sq - det er for dårligt af kanduteamet ikke at gøre noget ved det - endsige besvare en henvendelse !

Citat
Det er jo tidligere sket, at der er blevet sendt gamle mails.
.. det tror jeg ikke er problemet i og med jeg lukkede efter jeg mente en "brev veksling" var afsluttet. Kuverten dukkede først op dagen efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 14:20

Hvis det "kun" var hos Kandu problemet lå, ville vi jo ALLE opleve det....

Da det tilsyneladende KUN er ganske få der oplever det, MÅ det være en kombination af Kandu OG bruger....

Om DU har et eller andet i dit spamfilter, netindstillinger, firewall, browser osv. der måske forhindrer det - ja det kan du kun SELV vide/se.....

Kandu ALENE holder ikke - så ville det ske for ALLE.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 14:21

Du ved jo godt selv at mystiske kombinationer af forskellige ting - kan give de mest mærkelige fejl

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-11-07 14:56

Det er mig der har hacket med Back Orifice LOOL Men jeg kan ikke finde ud af at lave det om igen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 15:26

jaja - alt er vel muligt - irriterende alligevel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-11-07 15:36

Den KAN KUN være irriterende fordi du stirrer dig blind på den

Da du ved du ikke får private mails - så "lad" som om den SKAL være der.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-07 16:52

Citat
Den KAN KUN være irriterende fordi du stirrer dig blind på den
JA! for hulan da - og jeg kan ikke lade være

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 05:06

molo har vist samme ''amme'' disken havde det.
Men ikke værre end, så mange ANDRE småfejl herinde_____DOS
Lev med det____

Annuller spørgsmålet
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 09:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

hmpff