/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
Høreapparatleverandører?
Fra : dkwM327
Vist : 591 gange
200 point
Dato : 19-11-07 13:11

Er der nogen her på Kandu der har gode såvel som dårlige erfaringer med leverandører
af høreapparater og tilhørende hjælpemidler/ekstraudstyr.

mvh
DkwM327

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-11-07 13:41

Det her er et af de mest ansete i branchen

http://www.oticon.dk/dk_da/home.htm

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 19-11-07 14:33

bruger selv Inteo med hjælpetilbehør fra Phonak -- hjælpetilbehøret er nogle fm sendere der er koblet til telefon og en transportabel sender (til møder og lignende).
Modtageren kobles ved hjælp af en "sko" fast til høreapparatet og det er det eneste jeg kan klage over er disse sko som er meget sårbare i ophænget.
Hvad angår ander hjælpemidler ved hus og hjem så er det hjemkommunen der bestemmer hvad der leveres.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 20-11-07 00:50

Hej dova og anuarak.

Foreløbig tak til jer begge. Jeg håber der kommer flere til, og gerne med lidt erfaringer med private kontra
de offentlige leverandører og deres ”Kundeservice” m.m.

Til anuarak:
Hvad er grunden til at du bruger Inteo – apparat, når du nu bruger Phonak tilbehør?

Og grunden til mit spørgsmål er at jeg for 25 år siden, selv var salgschef i hele Skandinavien,
med bl.a. Phonak høreapparater og den slags FM-tilbehør som du omtaler, og dengang var der
yderst sjældent problemer med tilbehørstilslutningen ( den sko du omtaler) på Phonaks høreapparater.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 20-11-07 11:46

dkwM327

Grunden til at jeg bruger Inteo er at jeg fik disse gennem kommunen og søgte om ekstra hjælpemidler da jeg ville fortsætte på arbejdsmarkedet. Det blev bestemt fra amtet at jeg skulle bruge Phonak som hjælpemiddel på arbejdspladsen så derfor en handikappede løsning (der dog virker tilfredsstillende) men er lidt klodset i udførelse