/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
blæk
Fra : hpapp
Vist : 513 gange
200 point
Dato : 17-11-07 08:25

Har en cannon ip 4200 har købt et har købt et inksæt det er et med beholdere som har kørt fint den sorte vil ikke mere cippen fungerer åbentbar ikke mere kan jeg gøre noget for at få den igang igen.hp

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-07 08:26

Købe en ny farvepatron

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 17-11-07 08:44

Du kan købe dem her for 20 kr. stykket http://www.nordic-ink.dk/index.php?cPath=585_26_27_34&osCsid=e6385eb0d2607c2fda0c2a90681d73c3 og der er også en guide hvordan du gør det med chippen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-07 08:51

Hvis det er chippen der fejler hjælper det jo ikke at købe en ny patron uden chip, for så at bruge den gamle.

Prøv at reesette niveaumåleren ved at holde knappen -med den røde cirkel med en rød trekant i midten- inde i mindst 5 sek. når den kommer og fortæler at den er tom. Så kommer du videre og den kan printe uden at det fejler

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-07 09:13

Fijala Hvad foe en rød knap??
Jeg har selv en Canon PIXMA ip4200 og alle knapper er blanke (ikke farvede)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-07 09:29

Et lille kuriosum....

Hvorfor køber folk "billige" printere der bruger chippatroner....(og bruger pengene på patroner)
Hvorfor køber folk refill patroner der skal have udskuftet chip (med det bøvl det nu medfører)

Printeren er færdig (eller ikke længere tidssvarende) som printer efter ganske få patroner og har i den sidste ende kostet det dobbelte af en ORDENTLIG printer......

Men der er sgu ingen der piver får at give 4000 for en mobil blot fordi den "ser pæn ud" og alligevel blot skal bruges til at ringe til "mormor".....

Læg lige mærke til at ALLE de printerspørgsmål der kommer KUN drejer sig om "billigprintere"

Der ER en årsag til de er billige....

Køb en billig og accepter fra start at den MAX holder 1-2 år.....

Giv det 3 dobbelte for en "ordentlig" og den holder i 10 år....

Bare lige lidt fra en HP-office fan

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-07 09:38

Bevingede ord fra refi... kan du ha' en go' weekend

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-07 09:42

I lige måde....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 17-11-07 09:46

NB: Pist refi... det er fra HP
Citat
Meget af den udvikling der foregår på blæk-printerområdet, er koncentreret omkring printhovedet og blækket. Dråbeformen, blækkets kvalitet og ikke mindst størrelsen på dråben er meget afgørende for om printeren bliver en succes. Det er heller ikke et tilfælde, at 1 liter blæk koster ca. 22.000 kr., også kaldet det sorte guld. Der en masse forskning, som skal betales.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-11-07 09:51

Mit "sorte guld" kommer nu fra Statoil

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-07 18:35

Undskyld men jeg troede at der var en tilsvarende rød knap på alle Pixma printere. På min er den rød og jeg skulle da mene der er en på 4200 også måske bare i en anden farve ( blank måske)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-07 18:47
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-07 18:48
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-11-07 18:52

i mine indlæg er der vist fejl i linkene. men prøv at søg på "reset" i søgefeltet når først du er kommet ind til den rigtige printer.

Der står faktisk også noget om en langsom udskrift vedr forkerte patroner

Annuller spørgsmålet
Fra : hpapp

Dato : 19-11-07 07:55

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål