/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
keylogger
Fra : leob
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 16-11-07 09:28

I en anden tråd var der en henvisning til et program, som kan forhindre at hackere kan aflæse mine tastaturbevægelser og således finde mine password m.v.
Jeg fik ikke noteret navnet,. så hvis nogen kan oplyse mig herom, blver jeg glad
leob

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 16-11-07 09:30
Kommentar
Fra : leob

Dato : 16-11-07 09:37

Det var lige den, miritdk.
Du får point, men jeg lader lige spørgsmålet stå i en dags tid, så andre også kan se det.
Jeg bruger allerede roboform til de fleste ting (for ikke at skulle huske passwords), men min netbank har jeg kun i hovedet og med certifikatet på en diskette, som jeg sætter i når det er aktuelt.
Vil det give nogen problemer med roboform og keyscrambler kørende samtidig?
Har du andre relevante kommentarer?
Tak
leob

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 16-11-07 09:38

Hej Miritdk.
Det program du anbefaler ødelægger vel ikke E-mail mm.
mvh
Teas

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-07 10:03

teas - nej

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-07 10:04

leob både roboform og key scrambler er unikke programmer - de burde ikke konflikte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-07 10:06

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=156 læs den her

ps - der kan også blive FOR meget sikkerhed

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 18-11-07 04:05

Tak for svaret miritdk.
leob

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-11-07 08:02

velbekomme