/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Flybillet/billig:Fra Cairo til Danmark/r~
Fra : lonerod
Vist : 467 gange
20 point
Dato : 09-02-03 15:23

Jeg søger billig flybillet i marts md.(efter den 16) - FRA Cairo, Egypten til Danmark - enten Kastrup eller Billund - og evt. returbillet sidst i maj md ell. først i juni.

Jeg har prøvet mange selskaber men det er som regel som chartertur og priserne er høje.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-02-03 15:40

Hej "lonerod"

Hvilken pris har du fået? Det ville hjælpe lidt at vide hvilken pris man skal matche for at det kan være interessant at afgive et svar. Du er over 25 - eller??? Dette har også relevans når man skal søge på priser...

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 30 point
Dato : 09-02-03 15:48

Hej "lonerod"

Desuden fandt jeg lige - lynhurtigt - følgende:

"Afrejselufthavn København - Rejsemål Athen - Pris 1,991.00
Flyselskab Maersk Air - Afrejseperiode 1/2-2003 til 31/10-2003 - Salgsperiode 1/2-2003 til 3/10-2003
Sidste hjemrejsedato 13/11-2003 - Bestilles senest 28 dage før afrejse - Gyldige udrejsedage alle dage
Gyldige hjemrejsedage alle dage - Korteste ophold natten mellem lørdag og søndag (1)
Længste ophold 14 dage - Betaling Vi henviser til Værd at vide

Så det er skam ikke helt så dyrt...

Henrik, Slagelse

PS: Og fandt lige en billet med rejse til Danmark den 17. maj og hjemrejse 3. juni til kr. 2.210,63 -- DET VAR DA BILLIGT
Flights: Athens, Greece - Copenhagen, Denmark Saturday 17. May 2003
Departing flights from E. Venizelos (ATH), Athens, Greece to Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark
Requested Cabin Class: Economy
LEGEND: OP=Flight operated by another carrier, R=On Request

Select Flight Departing Arriving - Stops
- Aircraft Duration Cabin Class

Maersk Air
DM 142 E. Venizelos (ATH), Athens, Greece 16:05
Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark 18:25
Non-stop
735 3:20 Economy

Maersk Air
DM 146 E. Venizelos (ATH), Athens, Greece 20:55
Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark 23:20
Non-stop
735 3:25 Economy

See availability for previous day or next day

Flights: Copenhagen, Denmark - Athens, Greece Tuesday 3. June 2003
Returning flights from Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark to E. Venizelos (ATH), Athens, Greece
Requested Cabin Class: Economy
LEGEND: OP=Flight operated by another carrier, R=On Request

Select Flight Departing Arriving - Stops
- Aircraft Duration Cabin Class

Maersk Air
DM 141 Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark 11:00
E. Venizelos (ATH), Athens, Greece 15:15
Non-stop
735 3:15 Economy

Maersk Air
DM 145 Copenhagen (CPH), Copenhagen, Denmark 13:50
E. Venizelos (ATH), Athens, Greece 18:05
Non-stop
735 3:15 Economy

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-02-03 15:49

Hej "lonerod"

Her er siden du selv kan booke på: http://www.maersk-air.com/en/

Fortsat god søndag.

Mvh

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 09-02-03 16:31

Til h_blunck

Er det mig der misforstår spgsm.??????, men efterlyser spørgeren ikke billig pris fra CAIRI ÆGYPTEN??, så er det jeg spørger HVAD har det med ATHEN at gøre??

mvh
bantam

Kommentar
Fra : prinsesse

Dato : 09-02-03 16:34

Hvis du er mellem 18 og 35, så synes jeg at du skal kontakte Kilroy Travel, jeg har ikke lige deres tlf. nr, men det kan du jo finde ved at søge efter dem på nettet. Vil også gætte på at deres hjemmeside er www.kilroy.dk .... i hvert fald, og det er jo pointen ikke, er de kendt for deres billige flybilletter, og de er også rigtig flinke at snakke med, så det kan kun anbefales..... De ved hvad de har med at gøre, og gir også gerne gode råd om rejsen hvis du vil ha det...

Jydsk Rejsebureau har jeg også hørt meget godt om, jeg har bare aldrig selv prøvet det... men godt service for billige penge skulle også gælde her...

held og lykke, og god rejse

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 09-02-03 17:27

Hej Bantam - undskyld jeg læste Grækenland...
Jeg prøver lige at søge igen...

Air France kan tilbyde en løsning den anden vej til 5.660,-

www.kilroy.dk klarer opgaven for 7.105,-
Kairo - København (19 Mar 2003)
København - Kairo (26 May 2003)
Airline(s) Price (inc. tax) Departure Return Available seats
Kilroy Basic
1) Olympic Airways DKK 7,105.00 03:45 12:40

---> Endnu engang, undskyld den med Grækenland, min fejl

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : lonerod

Dato : 09-02-03 22:35

Jeg ved ikke om det er observeret at det er afrejse fra: CAIRO, Egypten og til Kbh eller Billund-og retur: KBH/BILLUND -til CAIRO. Priserne ved Kilroy er alt for dyrt.
Jeg er glad for at få besvarelser-men prisklassen havde jeg regnet med kunne klares for omkring kr. 3.000,- eller billigere.
Rejsetidspunkt: Efter 16 marts...(fra Cairo til Kbh/Billund)

Hilsen
Lonerod