/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Hjælp...
Fra : plobber
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 09-02-03 14:30

Jeg har en side hvor jeg har en news side. Og så har jeg det sådan at jeg skal ligge en ny side op hver gang jeg har en ny news (det er en tabel). så var det jeg tænkte at der måtte være en måde så man kunne lave en side hvor der var en form så når man trykkede OK så satte den automatisk den news øverst på news.html siden... jeg er villig til at lave et nyt design hvis i kan give mig en god side.

Her er et eksempel.

Form.html
{
Billede (url):
News (tekst):
Skrevet af (tekst):
}

News.html

{
Tabel
\/
Billede Tekst
Tekst
Skrevet af:

Billede Tekst
Tekst
Skrevet af:

Billede Tekst
Tekst
Skrevet af:
}

håber i fatter det jeg mener :)

Kommentar
Fra : plobber

Dato : 09-02-03 14:34

det er meningen at billede (url) skal oploade billedet til serveren...

Kommentar
Fra : plobber

Dato : 09-02-03 16:49

Hmmm... siden er god nok, me jeg kan ikke oploade billeder, og det er en meget vigtig ting...

Kommentar
Fra : Schokker

Dato : 02-10-03 16:06

du kan jo vælge som nogen af os andre bare og gå ind og skrive dem i noteblock eller Frontpage men ellers er den Zq lidt svar når der skal billeder med :D

Kommentar
Fra : plobber

Dato : 03-10-03 19:35

nu kan jeg ikke huske hvor jeg lagde dette spørgsmål, MEN jeg har læst en del asp og php og er ved at forstå det ret godt så har lavet et system i php der kan gemme en news og arbejder på en upload af billede funktion.