/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Det betyder mindre
Fra : jtlaursen
Vist : 930 gange
300 point
Dato : 13-11-07 23:36

Nedskæring på miljø- og naturområdet.
Skulle presses for at gøre noget for psykisk syge asyl-børn, og så glemmer man de voksne.
Nedskæring på ulandsbistanden.
Støttet af et fremmedfjensk parti.
Umenneskelig udlændingepolitik.
Deltagelse i ulovlig og grundløs krig, med over 100.000 døde (and counting).
Fokus på tal og målinger frem for på mennesker.
Der bliver kigget skævt til DK pga. den kraftige højredrejning dikteret af DF.
Ingen vindmøller.
En kovending i.f.t. klima.

Men hva, det betyder mindre. Vi har jo masser af penge!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:42

Citat
Men hva, det betyder mindre. Vi har jo masser af penge!

JEPS________

HVA _ snakker vi NU om

Valg eller / bedetæpper.

Syntes, det er andre der burde have et DRAG /

Men som du skriver,
jeg MÅ godt bo her i DK et par ÅR mere.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-11-07 23:45

Demokratiet har talt, men det fortæller hvad vi danskere er blevet for nogen . En gang kunne man være stolt af at være dansker.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:45

Glemte // + / -
Øv_ vi har det GODT.

JA,
for dem der ikke har brug for NEDSKÆRINGER

Min stemme virkede___

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:48

Citat
En gang kunne man være stolt af at være dansker.

SGU_ da ` lang tid siden.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 13-11-07 23:48

Den bliver vist lang den her, så jeg smutter igen

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 13-11-07 23:53

Ja VI har det godt. Blå og egoistisk.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 13-11-07 23:56

MIN Mor var et fornuftig menneske =
ALDRIG POLITK og RELIGION PÅ ET VÆRTSHUS.

Eller var det en ENKEL billet _ TIL
http://www.archive.org/details/1945-04-26_Nazi_Murder_Mills

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 14-11-07 00:08

Du skriver på en mærkeligt måde (læs: uforståelig).

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 00:31

Citat
FUCK DIG too /// 1 eller 2 o ´er

(læs: uforståelig).
uforståelig

Kan IKKE finde det her
Citat
Det betyder mindre
Fra : jtlaursen Vist : 45 gange
300 point
Dato : 13-11-07 23:36

--------------------------------------------------------------------------------
Nedskæring på miljø- og naturområdet.
Skulle presses for at gøre noget for psykisk syge asyl-børn, og så glemmer man de voksne.
Nedskæring på ulandsbistanden.
Støttet af et fremmedfjensk parti.
Umenneskelig udlændingepolitik.
Deltagelse i ulovlig og grundløs krig, med over 100.000 døde (and counting).
Fokus på tal og målinger frem for på mennesker.
Der bliver kigget skævt til DK pga. den kraftige højredrejning dikteret af DF.
Ingen vindmøller.
En kovending i.f.t. klima.

Men hva, det betyder mindre. Vi har jo masser af penge!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 00:33

Kommentar
Fra : disken

Dato : 14-11-07 01:22

BORTSET FRA -----------det

HVAD / HVEM stente du IKKE på

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-11-07 07:01

jtlaursen. kl.23.36 : SOM TALT UD AF MIN MUND.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-11-07 07:02

jtlaursen. kl.23.36 : SOM TALT UD AF MIN MUND.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-11-07 07:03

jtlaursen. kl.23.36 : SOM TALT UD AF MIN MUND.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-11-07 07:06

øh, så skulle det vist være slået fast.
hvad mon der skete, jeg ved bare, at det tog syv lange..... at det få sendt.
men tre svar?!

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-11-07 10:39

Citat
Der bliver kigget skævt til DK pga. den kraftige højredrejning dikteret af DF.

Mon dog, hvorfor er det så lige de kopierer os efterhånden som de kan se det mindsker tilstrømningen, hvis de endelig er mugne, er det fordi flygtningene kommer til dem i stedet

Citat
Støttet af et fremmedfjensk parti.

Med stor opbakning fra mange i DK, som godt kan se at der kan blive en meget stor tilstrømning af udlændingene hvis der ikke fortsat er en stram politik

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-07 13:25

Sæt Pia K. til magten... Og vær sikker på HVID jul

Accepteret svar
Fra : Hanana

Modtaget 300 point
Dato : 14-11-07 15:36

Haha... ikke sjovt... det er nærmere tragisk...

Har lyst til at melde mig ud af DK... Tænk at jeg er omringet af egoistiske mennesker?

Og Pia sagde, at DK har et godt ry i udlandet? Det passer ikke... Jeg snakkede med en englænder i sommers, som ikke kunne turde tage med til DK, fordi "DK da er ser ned på udlændinge og har en streng udlædingepolitik!" Der blev jeg sq sur... Både på ham og på DK!

Regeringen holder 2 år. Forhåbentlig...

Øh... hvad var det lige, DF ville bruge ulandspengene på? SU TIL UNGE?????? Jeg VIL ikke ha de penge... Måske er jeg ung, studerende med ingen penge, men hvad har de unge i ulandene?

Klamt

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 14-11-07 15:55

Hej Hanana

Bestemt osse kun et forsøg på humor.

Ossee fair nok med en stram udl. politik, men retorikken fra Pia & Co. ER nu lidt "nedladende"...syntes jeg. Jeg kender osse en del "velintegrerede" og "arbejdende" udlændinge som osse tænker på at pakke. Alene på grund af det "nedladende" politiske syn.

Næh...Jeg er sq rød. Og er stolt a´det.

TOM (medl. af SF)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-11-07 16:52
Godkendelse af svar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-11-07 15:24

Sjovt som regeringen taler dunder om at vi lever i en verden med mere og mere globalisering, men det handler i deres øjne vist bare om at tage og ikke at give. Global-solidaritet er vejen frem. Og jo der bliver kigget skævt til os fra verden omkring, det er jo ikke for sjov at bl.a. menneskerettighedesorganisationer (NGO) kritiserer vores udlængingepolitik. At påstå at DF ikke er fremmedfjendsk er vist lidt for blåøjet, tænk lige på hvad f.eks. Mogens Camre udtaler fra talestolen (godt at han har ombestemt sig). Tak for svaret Hanana.

Kommentar
Fra : Hanana

Dato : 15-11-07 16:52

Jamen, det var da så lidt.
De røde vinder næste gang! Heldigvis bliver unge mere røde :) Og folk får nok af Fogh, for han vil med sikkerhed løbe ind i nogle problemer...
Hm... Jeg skammer mig over Danmark.