/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Hjælp søges....
Fra : dordi
Vist : 609 gange
50 point
Dato : 13-11-07 22:21

hjælp søges til findning af billetter ! Er simpelthen kørt sur i junglen af rejseselskaber, af alle de www sider som tilbyder at sammenligne priser imellem 5000 flyselskaber ! Skal simpelthen bruge 2 billetter fra et sted i Dk til malaga og retur igen. Skal afrejse fredag d 14-12, kan alle tider på dagen. Hjemrejsen skal foregå d. 16-12 men må først foregå efter kl 16... skal bare senest være i Dk natten mellem d 16-17 december. Og selvfølgelig skal den være billig, 1500-2000 kr pr person...

Nogen der er en konge til sådan noget, og lige har tiden???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-07 22:37

http://www.google.dk/search?hl=da&q=rejsebureau&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Hvorfor det bøvl, vælg en i rækken og de ordner sagen.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 13-11-07 22:43

Nej Teil !!

Tror du ligesom ikke jeg har været inde i den jungle!? men de kan ikke bare sådan lige hjælpe med den korte tid og de tider jeg har, skal være 2 forskellige selskaber og alt muligt, rolig har skam tjek på det lille mand !!!

Så en ordentlig hjælp fra en anden end altid evige negative Teil !
Stoler på alle i andre forstod min bebe hjælp ang denne sag

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-07 22:54

Hvorfor f.. skule jeg spilde tid på din rejse når et
rejsebureau klarer sagen på 10 min.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-07 22:55

Kom du bare i sving dovenlars.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 13-11-07 22:57

Har jeg bedt om din hjælp karl-smart???
Har bedt om en der havde forstanden og lysten, så hvor stod der Teil?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-07 22:58
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-07 22:59

Med den tidspaln finder du ingen rejse,
jo ring et taxifly de kan.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-11-07 23:01

en enkel til malaga vil passe os udmærket

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 13-11-07 23:04

Tak for svaret Nordsted1. Tak fordi du var så hjælpsom og forstående. Var der dog bare nogle flere af din slags herinde, som yder hjælp med det samme, istedet for negative sætninger og laterlige ord!! Så endnu engang tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-07 23:04

Hov, jeg har sat den på hjemkomsten som om du skulle være hjemme kl. 16, du må lige selv søge videre på www.flybillet.dk, jeg er på vej i køjen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-11-07 23:08

Teil er nok bare søvning

Kommentar
Fra : mibro

Dato : 27-11-07 23:39

Når du har fundet det flyselskab du vil rejse med er det som regel altid billigere at bestille direkte hos flyselskabet. Det gør jeg altid selv..