/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mick Schack og Billy Cross
Fra : PrivateDK
Vist : 3585 gange
100 point
Dato : 13-11-07 13:20

Mick Schack og Billy Cross var en tur i NY og skulle spise på nogle steder der var specielt for NY.
Er der nogen der ved hvad de steder hed. Jeg kan huske H&H Bagels, men de var også på et burger sted og et pastrami sted sted tror jeg. Er der nogen der kan hjælpe med hvad de steder hed også hvis der var flere.

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 110 point
Dato : 13-11-07 13:30

Big Nick's Burger and Pizza Joint (2175 Broadway) for at få en rigtig burger
Katz's (205 East Houston Street) for at smage rigtig pastrami
H&H Bagels (2239 Broadway) for at smage en rigtig bagel

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 13-11-07 13:42

Hvor pokker fandt du det, eller kunne du huske det, så er det godt husket.
Har været på H&H et par gange, ikke mit foretrukne bagel sted, men stadig et af de bedste. Godt sted for et snack, hvis man har været på intreped eller til deres årlige bilshow.
Tak for svaret.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 13-11-07 14:27
Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-07 17:05
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 13-11-07 17:58

Nu ved jeg hvor jeg skal spise i weekenden.
Rejser torsdag morgen

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-11-07 19:03

Velbekommen, fed by, har kun været der én gang, men det er helt sikkert ikke sidste gang