/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Akvarie
Fra : Fnukkii
Vist : 700 gange
50 point
Dato : 12-11-07 18:11

Hej.

jeg har et 54 l. akvarie og er vil gerne have et lille akvarie til ungerne.. er der nogle der ved hvor meget det koster?

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 12-11-07 22:10

Det kommer vel an på, hvor man vil købe akvariet og om det skal være et bestemt mærke. Men det her site kan måske give et praj.

http://www.dyreudstyr.dk/res/default.asp

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 13-11-07 00:33

Du kan prøve i den blå avis, der er ofte meget billige akvarier til salg til næsten ingen penge, især hvis det bare er et lille akvarie du ønsker. Opslag i brugser er også en mulighed.
Held og lykke med det

Blå avis.

http://www.dba.dk

Kommentar
Fra : gade4

Dato : 13-11-07 15:26

Du kan som Mari7anne siger, købe det på dba.dk
Du skal selvfølgelig huske at have pumpe og varmelegeme..

Hvis det ikke skal være et lille akvarium, kan man købe sådan nogle ynglekasser. De koster ikke så meget og skal bare sættes på kanten af dit akvarie.. Du behøver ikke at købe pumpe eller noget,fordi det er i dit akvarie

Jeg vil tro de kan købes i alle fiskeforretninger

Kommentar
Fra : Mosekongen

Dato : 13-11-07 15:45

Det var rart at vide hvor i landet du bor, da jeg har en masse akvarier jeg ikke bruger så det er muligt der kunne blive et til dig. Jeg bor på Lolland

Kommentar
Fra : Fnukkii

Dato : 14-11-07 00:13

Hej Mosekongen..

jeg bor i aalborg..

Kommentar
Fra : Mosekongen

Dato : 14-11-07 09:44

Hej
Det er langt herfra og jeg kommer ikke til Aalborg før til sommer jeg stammer nemlig derfra

Kommentar
Fra : Fnukkii

Dato : 14-11-07 12:01

okay.. hvis det er vil jeg måske gerne have nogle akvarier til sommer.. har du ikke en hjemmeside eller et tlf. jeg kan komme i kontakt med dig på?

Accepteret svar
Fra : Mosekongen

Modtaget 50 point
Dato : 14-11-07 15:23

Nej jeg har ingen Hjemmeside men du kan sende en mail kaj@pc.dk

Godkendelse af svar
Fra : Fnukkii

Dato : 24-11-07 18:11

Tak for svaret Mosekongen.

Kommentar
Fra : kampfisken

Dato : 28-12-07 20:19

kik ind på guloggratis.dk der kan man få akvarier fra 0-4000