/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Valget 2007
Fra : rwo
Vist : 674 gange
500 point
Dato : 12-11-07 14:57

Jeg er virkelig i tvivl om hvem jeg skal stemme på i morgen,

Kender du nogle gode www, hvor jeg kan blive mere afklaret?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 510 point
Dato : 12-11-07 14:58
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-11-07 15:04

Partiernes hjemmesider.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 12-11-07 15:07
Kommentar
Fra : vigil

Dato : 12-11-07 15:09

Prøv også her:
http://www.dr.dk/nyheder/Temaer/Politik%20temaer/2007/Valg

- og så snak løs med alle rundt omkring dig!
Spørg til om folk, lige som dig, hører til blandt tvivlerne
- spørg til hvad deres tvivl går på
- om hvad der har fået dem til at flytte sig siden sidste valg
- om det er deres ideer om en god verden, der styrer deres kryds - eller blot er klangen i deres pung, som afgør hvor de krydser.

Spørg i det hele taget løs om alt!
Langt de fleste mennesker vil gerne snakke politik, hvis du spørger åbent og fordomsfrist til deres holdninger.

God fornøjelse
- og så kunne det da være sjovt at høre, hvor din tvivl ligger henne? Du har vel næppe samtlige partier lige fra Enhedslisten til DF med i dine overvejelser

Kommentar
Fra : Jenspeter0504

Dato : 12-11-07 16:09

Jeg har også været meget i tvivl denne gang. Men jeg har besluttet mig for at stemme på enhedslisten, som ligger lige ved spæregrænsen. En stemme mere eller mindre der, kan få meget stor betydning. Og jeg synes vi trænger til forandring.
Men kig på partiernes hjemmeside og snak med dine bekendte.
Så får du sikkert en ide.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 12-11-07 17:16
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 12-11-07 18:04

Stem på de mest dyrevenlige, fordi det største menneske er den, der har den største omsorg for de mindste.
http://www.dyrenesvalg.dk/skema.html

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 19:52

For mig kan der ej vaere megen tvivl - som dansker med en kristen kulturarv kan man ikke stemme paa en syrisk palaestinenser !!! Som jeg ofte har visioneret - snart skal DK se en muslim som minister og ad aare en muslimsk statsminister - begyndelsen er lagt med den saakaldte NY Alliance, men med hvem er alliancen ? = et stort ????? - med islam selvfoelgelig - hvordan kan danskere dog vaere SAA naive - mark my words and vision of the future Denmark.

Kommentar
Fra : Bobby976

Dato : 12-11-07 20:28

Stem ikke paa islams kandidater !!! Har du ikke set , at snart kommer der en saakaldt islam- bil paa markedet - en bil med kompas, der saaledes altid vil kunne vende bilen naese mod Mekka + en skuffe med plads til en vis maengde toerklaeder UFUFUF - saa stem paa danske partier, hvor islam ikke er repraesenteret !

Kommentar
Fra : jabalya

Dato : 12-11-07 23:43

En ren Dansker tænke ikke på den måde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-07 02:51

Test dine holdninger her: http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/Kandidat/Forside.htm?start=testdineholdninger jeg prøvede og resultatet blev for mit vedkommende, en række kandidater fra Konservative og Venstre, ikke særlig overraskende, men prøv selv, det kan give dig et vink om hvem som har meninger som er lig dine

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-11-07 03:08

Hvis du har tid inden du går i boksen (giv dig tid) til at læse mere om partierne her: http://www.dr.dk/Nyheder/Temaer/Politik+temaer/2007/Valg/20071105110922.htm

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 13-11-07 08:00

ovn. - test dine holdninger
den er faktisk rigtigt god

den kan jo også teste hvem man er U-enig med
her svarede den også rigtigt for mit vedkommende

testen var meget retvisende for mig også

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 13-11-07 16:47

Tak for svaret Stouenberg.

Valget faldt på C.

God Valgaften!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 13-11-07 17:05

Tak, i lige måde...