/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
annulering
Fra : trimare46
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 10-11-07 18:49

jeg har lige set på min profil, at jeg har en stribe annulerede spørgsmål. ??????????????????
jeg mener da ikke jeg har annuleret noget. hvordan får man den slags. er det fordi man er for længe om at uddele point eller hvad.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-07 18:50

Ja, efter tre måneder sletter kandu dine spørgsmål for dig

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-07 18:52

Det behøver ikke være fordi du ikke har uddelt point, det kan lige så godt være du ikke har fået et brugbart svar, så skal du annullerer spørtsmålet indenfor tre måneder

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 10-11-07 18:52

Ja, hvis man er en "hængerøv", der er mere end 3 mdr. om at besvare.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-07 18:53

Fra Kandu's - kom godt igang -

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-07 18:58

Citat
er det fordi man er for længe om at uddele point eller hvad

Ja.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 10-11-07 19:30

Tak for svaret Nordsted1.