/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Usaglig tråd om valg 2007
Fra : Klumme
Vist : 609 gange
200 point
Dato : 08-11-07 20:28

Jeg sad lige og så / hørte den rundbordsrapperap i TV DR2, og ret hurtigt skete der det sædvanlige, Irak, skolelokummer, velfærd, skattelettelser, uddannelse, ældre,...det har jeg aldrig sagt, det var ikke det jeg sagde, det var i din tid, det er ikke Lykketoft du snakker med og bla bla bla bla bla bla, jeg opdagege at jeg overhovedet ikke hørte efter, men sad og betragtede deres ansigter, LOOOL

Stangpervers som jeg er, forestillede jeg mig hvordan de hver især (damerne) så ud når de var lisså ophidsede seksuelt som de så ud, når de var politisk ophidsede

Jeg garantere for, at der er ikke meget turbulens i Connie Hedegaards sovekammer. Den lille snerpe at se på LOOL. Så er der Line Barfod...Hendes øjne hopper da ud af hulerne inden hun når 15 bar, hvis hun får et lille klask i måsen Og så er der alle de andre hehehehehe

På den måde kan man jo få lidt ud af politik LOOOOOL Men kors hvor er det karakterafvigende

Ellers er tråden til alt mellem Himmel og Jord, hvor der som bekendt er mere end så mange andre steder, hvis det på en eller anden måde handler om politik og/eller valget.... seriøst som useriøst

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 08-11-07 21:23

Ja ja velfærd velfærd og atter velfærd, så er det jeg tænker, velfærd for børn, er det ikke også samværdet med forældrene??

Hvor meget er det lige Helle har tid til sine børn ikke kun lige nu, men i det hele taget??

Hendes mand er jo ikke engang hjemme i det daglige og kan tage over, da han arbejder i Rusland.

Det er så det velfærd med sine egne børn, tomme ord vor herre bevares

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-11-07 21:54

Klumme, du lever fuldt ud op til din overskrift, og ih, hvor er det befriende. Modtog for lidt siden denne gamle traver:

Citat
Lynkursus i politik

En dreng skal skrive en opgave til skolen og spørger sin far:
"Hvad er politik, far?"

Han svarer:
"Tja... i politik findes der 5 folkegrupper:
1) befolkningen,
2) regeringen,
3) den økonomiske magt,
4) arbejderklassen,
5) landets fremtid.

Drengen:
"Det forstår jeg ikke far... Vil du forklare det for mig?"

Faren:
"Godt, jeg vil bruge vores hjem som eksempel".
- Jeg tjener pengene til den fælles husholdning, altså er jeg den økonomiske magt.
- Din mor administrerer og bruger pengene, hun er altså regeringen.
- Vi tager os af dine behov, du er altså befolkningen.
- Din lillebror er landets fremtid.
- Og hans barnepige er arbejderklassen.

Om natten vågner den lille dreng ved, at lillebroren græder. Drengen står op for at se, hvad der er galt, og han opdager, at lillebroren har skidt i bleen. Han går ind i forældrenes soveværelse, hvor moren sover tungt. Så går han hen til barnepigens værelse, men døren er låst og gennem nøglehullet ser han faren i gang med at "ordne" barnepigen.

Eftersom de ikke reagerer på, at han banker på døren, går han tilbage til værelset og sover videre.

Næste morgen sagde drengen til faderen:
"Nu forstår jeg, hvad politik er."
"Glimrende, min søn! Prøv at forklare mig det med dine egne ord."

"Jo," siger drengen.
"Mens den økonomiske magt "ordner" arbejderklassen, snorksover regeringen. Befolkningen bliver ignoreret fuldstændigt, og landets fremtid står i lort til halsen."

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-07 22:16

HEHEHEHE

Kommentar
Fra : f.elsborg

Dato : 08-11-07 22:21

Og de taler alle om, hvordan de vil løse trafikproblemerne på motorvejene og have os til at benytte offentlig trafik til og fra København - det er sq da nemt nok - de kan da bare flytte ministerierne med deres horder af "halvstuderede røver" til provinsen, eller de kunne belønne virksomhederne for at flytte til områder der trænger til udvikling (erhvervsmæssigt) og som tørster efter arbejdspladser. De kunne jo også få øjnene op for, at det trods alt kun er 20% af befolkningen der bor i hovedstads området, og os der tilhører de 80% er ved at være r.. trætte af, at det hele skal dreje sig om og foregå i København. Altså erhvervslivet ud af hovedstaden, så Ritt B. kan få den rene luft hun så gerne vil have, uden at vi, der af een eller anden grund har været nødt til at tage bilen til hendes baggård, skal finansiere hendes kommunale budget via roadpricing/bompenge eller afgift for en P-plads vi alligevel ikke kan finde (BOMPENGE....Hmmm: Skal københavnerne så egentlig ikke også betale, når de vil ud af svineriet derinde, og ud til os andre for at få lidt ren luft, natur og nærmiljø? De tager jo bilen, for her er der ingen offentlig trafik. Pengene til det blev jo brugt til deres metro!)
Og hvorfor ligger der i det hele taget videregående uddannelser egentligt i København og Århus, når man nu ved, at det er de dyreste byer at bo i, og de studerende hele tiden piver over, at deres SU ikke slår til? Disse institutioner burde da ligge, hvor det var billigt for de studerende at bo...Lolland, Sønderjylland, Nordenfjords, Bornholm eller en af vore mange små-øer. Tænk hvilket kreativt intellektuelt miljø man kunne skabe på f.eks Fejø eller Samsø ved at samle landets universiteter der!
Og DER er der i alt fald ren luft!!!
Eller hvad med at plante trafikministeriet på Sprogø? Der har de da alt trafikken helt inde på livet, og så er det meget centralt, i alt fald set fra den sydlige del af riget (Vi har jo ikke fået de stærkt tiltrængte broer til hverken Grønland eller Færøerne .... endnu!)
Kort og godt - flyt dog administrationen væk fra hovedstaden, når nu der er så mange problemer med at være der inde.

Danmark for Danskerne - ALLE danskerne (også dem, hvis forfædre ikke er etniske danskere - dem er vi nemlig flest af )

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-07 04:07

Klumme du stemmer bare på partiet "Miracle"

Sammen med andre gode tiltag, lover de bl.a - bedre hår og et perfekt sexliv

http://jp.dk/webtv/valg07/?movieId=14533&Id=1159865

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 200 point
Dato : 09-11-07 07:55

Jeg ved ikke, om det er perverst, Klumme

- Ved nærmere eftertanke - jo, det er det nok - i bedste fald småperverst.

MEN tak for tippet - det kunne være, at denne anskuelsesvinkel ville bringe det længe savnede indhold ind i debatten.

Jeg tror såmænd, at jeg selv vil prøve, næste gang den skræppende andegård dukker frem på skærmen.

ps. Det er godt, Marianne Jelved ikke er med mere. Jeg har simpelthen ikke fantasi nok til at associere hende med noget seksuelt overhovedet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 08:56

MJ ....Gysssssss

Hun kan bruges som antikonception. Et nøgenbillede af hende og al lyst er væk en uges tid

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 09:58

Den sidste olie inden valget, der er god grund til at tænke sig godt om når krydset skal sættes, læs følgende facts:

Helle Thorning er bekymret. Meningsmålingerne for S ser ikke for gode ud og det KUNNE skyldes partilederen. Hun sniger sig derfor op til Anders Fogh og spørger, hvordan de gør i Regeringen.

'Jo vi har en intelligenstest, som alle skal igennem', svarer Anders. I det samme kommer Bent Bendtsen forbi, og Anders Fogh siger til Helle Thorning: 'Lad mig lige demonstrere: 'Bent, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?'.

På et splitsekund svarer Bent: 'Det er mig!'
'Se', siger Anders Fogh, 'så let er det - og dog så svært'.

Helle går tilbage til den røde fløj i dybe tanker. Hun får en tid hos Villy, og spørger lidt henkastet:
'Du Villy, hvem er din fars og mors barn, hvis det ikke er din bror eller søster?'.
Der bliver en lang, lang pause. Villy tænker simpelthen??? Han ringer til sin rådgiver: 'Riv spørgsmålet i stykker!.'
Han ringer til Frank Aaen: Han knalder røret på.
Så ringer han til Pernille Frahm: 'Det er mig', svarer Pernille omgående, da Villy har stillet hende spørgsmålet.

Med et overlegent smil lægger Villy røret på. Rømmer sig og siger henvendt til Helle Thorning: 'Det er Pernille....'.

'Idiot!', siger Helle Thorning, 'det er derfor det går ad helvede til for os alle sammen .... DET ER BENT BENDTSEN!!!'

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 09-11-07 12:33

Hvis jeg havde en romantisk aften med nogle af dem, ville jeg hurtigt .....liste A`

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 12:41

Jamen kan du andet LOOL Det er ikke nemt at liste SF. Hvem er det specielt på liste A der drager?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-07 12:51

Det er useriøst at være usaglig vedrørende politik, Klumme.. *løftet pegefinger*

Men ehm....Giver dig ret i, at denne valgkamp er kvalmende. Hvor blev den økonomiske ansvarlighed af?! - den røg i svinget ligesom mange andre mærkesager..

Fy for en skid, siger jeg. Som det ser ud nu kan det være bedøvende ligegyldigt hvor man planter sit kryds. Det bliver under alle omstændigheder en socialdemokratisk regering. Eneste forskel er farven. Den bliver enten rød eller blå..

Jeg kunne brække mig..

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-11-07 12:54

Hey Creamy, tillykke med nusen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 12:58

Lige mine ord Creamy, om valg LOOL

Tillykke med prinsessen. Har I holdt føssdagen?? Har hun fået gaver? Hvad? hvad sagde hun?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-07 12:58

Tak Nordsted .... Det var guld værd at se truntens ansigt klokken lort i morges, da hun blev præsenteret for en lagkage med et rank lys i..

Glemt var valgkamp, valgflæsk og bundrådne politikker..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 13:06

Lagkage til morgenmad....... LOOL Det vil jeg fandeme osse have. En rigtig våd en uhmmmmmm og ski med lysene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 17:03

For satan..... Jeg havde aldrig troet at nogen politiker i den grad kunne bringe mit pis i kog, som denne klæbende selvhøjtidelige Jørgen Poulsen med sin indstuderede talefejl. Han har i debatten ml Søren Krarup og ham mindst 50 gange i forskellige variationer sagt at han ikke forstår det. Det kan han godt stoppe med nu. Ingen som har hørt på klæbebollen i mere end 10 min., er i tviv om at han ikke fatter en skid af noget som helst.

Jeg har aldrig kunnet døje den nar, helt tilbage fra han var alm. journalist, og jeg skal den ondehylemig hilse og sige, at dette ikke har ændret sig en mm. Han stinker langt væk af, at han mener at han, den store imperator, regnede med at han lige ville kigge indenfor, når der nu var et ledigt parti, hvor han kunne være ret sikker på at komme i folketinget, og derefter lige ordne den politik som alle de andre - uanset farve - ikke har kunnet ordne. Han ville ikke have en fucking chance for at komme i folketinget, hvis han på alm vilkår var stillet op.

For satan han er en led karl

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-07 18:42

Ikke engang datoen for terrrorangrebet 9/11 kan han finde ud af i dag d. 11-9. Tænk at han ikke aner at der er tidsforskel ml. Danmark og USA. LOOL

Han kunne ikke lige huske hvad disse "øhhhh hvad er det nu de hedder disse muslimske præsdter... nåå ja Mullaher"

Sagt af oraklet: "Jeg kan ikke dtåle krigslysdten mellem krisdtne og muslimer"

Og videre "Jeg kan ikke forsdtå hvorfor edt muslimsk barn ikke må holde Ramadan, når edt krisdtent barn må holde jul"

Og denne: "Vi i dansk alliance" pause..... en hjertelig grammofonplade/dåse latter toner ud af generalsekretæren " Dedt var da egendtlig edt goddt navn til pardtiet"

Og igen "Hvis jeg selv må sige ddet, så har jeg en vis gennemslagskrafdt".

LOOOOOL Hvor er den selvopdtagne idiot dog klam at høre på

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 10-11-07 03:27

Mere velfærd

nej tak. jeg har ikke plads til flere fladskærme,,,,

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 19-11-07 02:04

Tak for svaret brokke44.

Citat
Jeg tror såmænd, at jeg selv vil prøve, næste gang den skræppende andegård dukker frem på skærmen.

Men vær forsigtig. Du kan redde dig en livslang depression

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 19-11-07 10:00

Selvtak Klumme.

Det kunne jo også være, at mit seksualliv ville tage en hel ny dimension.

Depression ??? - ikke her - det har jeg været vælger og delvis aktiv i politik for længe til