/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Synkronisering af Outlook...
Fra : peterbech
Vist : 851 gange
75 point
Dato : 19-09-01 13:13

Hej.

Jeg har en bærbar computer med styresystemet WIN2000 + MS Office 2000 Prof.
Ligeledes har jeg en stationær pc, med samme konfiguration, som ovenfor...

Hvordan dælen "synkroniserer" jeg de to Outlookprogrammer, på hhv. bærbar og stationær, med hinanden ?
Jeg ville mene, at man burde kunne (når de to pc'er er forbundet i netværk) synkronisere de to maskiner meget let, men dette er åbenbart ikke tilfældet ?!?! - naturligvis kunne jeg investerer i en PDA, (HP Journada, Palm xxx, iPaq eller lign.) hvorved jeg med den medfølgende software kan synkronisere håndholdt med stationær og derefter håndholdt med bærbar... - men der må være en nemmere og mindre indviklet måde !

- HVORDAN SYNKRONISERER MAN UDEN HÅNDHOLDT ???

Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 19-09-01 13:23

Hej Peter

Jeg har lige udviklet en synkronisering for en kunde, som skal tage hele en outlook og synkronisere den frem og tilbage fra en database. Og jeg kan fortælle dig, det vare ikke længe før du også kan synkronisere fra en outlook til en anden.
Så hvis det er det eneste du skal gøre, så er det dumt at købe en håndholdt, for der er noget på vej som kan det du eftersøger.

Med venlig hilsen

Gandalf

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 19-09-01 14:23

--> Gandalf...

Det lyder godt !!! Er det så købesoftware eller delesoftware ?

Tidshorisont ? (år, måneder, dage ???)

Tak for kommentaren !

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-09-01 19:14

Find denne fil hos MS: Outlook Sync Folders.
Den er åbenbart flyttet fra Update siden men ligger nok i
Windows/Download/Outlook. Kom evt. igen, jeg har lidt tekst om sync. - hvis
ellers jeg kan finde det igen.
--
mvh
pre

"peterbech" <peterbech.news@kandu.dk> wrote in message
news:51%p7.18$tm.1057@news000.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har en bærbar computer med styresystemet WIN2000 + MS Office 2000
> Prof.
> Ligeledes har jeg en stationær pc, med samme konfiguration, som
> ovenfor...
>
> Hvordan dælen "synkroniserer" jeg de to Outlookprogrammer, på hhv.
> bærbar og stationær, med hinanden ?
> Jeg ville mene, at man burde kunne (når de to pc'er er forbundet i
> netværk) synkronisere de to maskiner meget let, men dette er åbenbart
> ikke tilfældet ?!?! - naturligvis kunne jeg investerer i en PDA, (HP
> Journada, Palm xxx, iPaq eller lign.) hvorved jeg med den medfølgende
> software kan synkronisere håndholdt med stationær og derefter håndholdt
> med bærbar... - men der må være en nemmere og mindre indviklet måde !
>
> - HVORDAN SYNKRONISERER MAN UDEN HÅNDHOLDT ???
>
> Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : gandalf

Dato : 19-09-01 22:59

Hej Peter

Der vil ikke gå mere end et par måneder før det kommer i luften, det vil være freeware og vil være i forbindelse med en database synkronisering. Jeg skal nok skrive tilbage når jeg ved præsic hvornår det kommer ud.

Med venlig hilsen

Gandalf

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 20-09-01 11:52

Tak til både Gandalf & pre...

- jeg vil hhv. kigge hos MS og glæde mig til at høre mere om freewaren !

Peter

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-01 09:26

Hej NG.
Jeg er også meget interesseret i at kunne synkronisere mellem to PC'er i
Outlook!
Har forsøgt på utallige måder - uden held...

Mvh
Rasmus O.

"peterbech" <peterbech.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:51%p7.18$tm.1057@news000.worldonline.dk...
> Hej.
>
> Jeg har en bærbar computer med styresystemet WIN2000 + MS Office 2000
> Prof.
> Ligeledes har jeg en stationær pc, med samme konfiguration, som
> ovenfor...
>
> Hvordan dælen "synkroniserer" jeg de to Outlookprogrammer, på hhv.
> bærbar og stationær, med hinanden ?

> - HVORDAN SYNKRONISERER MAN UDEN HÅNDHOLDT ???
>
> Jeg håber at der er nogen, som kan hjælpe mig.
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 30-09-01 14:11

I første omgang, gå til Windows Download Center og hent en af disse filer,
jeg kan ikke vurdere om det er to versioner af den samme men jeg har noget
tekst, der fastslår at endelig har MS gjort det muligt at sync´e to PC´er
(Altså ikke noget med bærbare)

19 Apr 2000 19-04-00 05:39:35
ActiveSync+3%2E1+Synchronization+Software+for+Windows+ ActiveSync 3.1
Synchronization Software for Windows 2037520 3.1 3,925 kb / 20min

31 Jul 2001 31-07-01 08:48:04
ActiveSync+3%2E5+ ActiveSync 3.5 3168420 3.5 3,853 kb / 19min

http://www.microsoft.com/downloads/search.asp?

--
mvh
pre

Rasmus Olsen" <rasmuso@post.tele.dk> wrote in message
news:3bb6d6e4$0$234$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hej NG.
> Jeg er også meget interesseret i at kunne synkronisere mellem to PC'er i
> Outlook!
> Har forsøgt på utallige måder - uden held...
>
> Mvh
> Rasmus O.
>
> "peterbech" <peterbech.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

Kommentar
Fra : Abbas

Dato : 20-02-02 13:28

Kære Jer som har brug for synkronisering mellem 2 PC'er

Jeg skal lige sige, at denne funktion fndes allerede på outlook. I skal gør følgende:

Automatically synchronize folders

On the Tools menu, point to Send/Receive Settings, and then click Define Send/Receive Groups.
In the list, click a group.
Do either or both of the following:
Set up online synchronization

Under When Outlook is online, select the check boxes that you want:
To automatically synchronize all folders at specified intervals while you're online, select the Schedule an automatic send/receive every [x] minutes check box, and then enter a number between 1 and 1440.
To synchronize all folders after every online Microsoft Outlook session, select the Perform an automatic send/receive when exiting check box.
Set up offline synchronization

Under When Outlook is offline, select the check boxes that you want:
To automatically synchronize all folders at specified intervals while you're online, select the Schedule an automatic send/receive every [x] minutes check box, and then enter a number between 1 and 1440.

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 20-02-02 13:47

- men det kræver jo at man har mulighed for at lægge .pst filen på en webserver.

Hvordan vil man, med krydset kabel mellem to pc'er, kunne synkronisere de to .pst filer ?
(uden brug af en PDA)

Peter

Kommentar
Fra : peterbech

Dato : 04-04-02 13:47

>SHUB< Du har ret i, at det er en måde at gøre det på !
Jeg mener bare, at det burde kunne lade sig gøre automatisk, så man ikke skal bruge tid på at udføre "synkroniseringen" manuelt...

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 15-07-02 15:38

Hvis spørgsmålet er besvaret, er du så sød at lukke det ?