/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
ik forstået????
Fra : Rytterknaegten
Vist : 442 gange
50 point
Dato : 07-11-07 08:01

Enten har Senta blacklistet mig?? eller jeg har trykket forkert på et eller andet??, og blacklistet Senta?? der står ihverttilfælde blacklistet ved Senta, er det fordi jeg er blevet gammel og dement??
Jeg mener at Senta er en kapacitet uden lige, måske Senta kan give mig en forklaring på det hele?
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-07 08:16

Det er dig der har bl Senta, så du må lige gå ind på din bl liste og trykke tilbage, så skal hun nok svarer dig i dine tråde igen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-07 08:17

Ha, ser lige at Senta også har BL dig, men hvis du starter med at ophæve BL af hende,så kan hun da svarer dig

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 07-11-07 08:26

Du Nordsted!!
Hvordan gør jeg lige det??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-07 08:30

Jeg kan ikke lige huske det, men gå ind der hvor du kan se at Senta er BL, så tryk på hvad der er muligt, jeg kan da lige prøve at BL dig, og se hvordan jeg får det fjernet igen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 07-11-07 08:31

Nu har jeg prøvet, du trykker bare på den røde figur

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 07-11-07 08:33

Tak min Ven
Mvh
Rytterknægten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-07 08:37

Selv tak, Måske du skulle oprette en tråd hvor du i emnelinjen skriver Senta, så kan hun se at du gerne vil "snakke" med hende, ehm..... jeg tror også du kan skrive private indlæg, selv om hun har BL dig.