/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvordan blive min veninde Kliniskdiatist~
Fra : Sanne1000
Vist : 393 gange
100 point
Dato : 08-02-03 15:12

Hej

Min veninde er uddannet køkkeassistent og har været det i ca. 6 år. Nu vil hun gerne læse vidrer til økonoma eller klinins diatist. Hun har to små børn og har ikke råd til at miste sin løn. Er der mulighed for at hun kan få revalidering, eller andet, så hun kan tjene en nogenlunde normal løn?

hvor og hvodan kan hun komme i gang med uddannelsen??

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 08-02-03 15:21

Benyt dette link til at finde alle resultater med "klinisk diætist" på internettet. Så kan I da komme videre...

http://www.google.com/search?q=%22klinisk+di%C3%A6tist%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&lr=lang_da

Revalidering KAN KUN søges ud fra specielt grundlag, f.eks. allergier eller andre sunhedsmæssige ting, der gør at hun ikke er ISTAND til at fortsætte i den nuværende branche.

Henrik, Slagelse