/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
HJÆÆÆÆLP Brother DCP-540CN
Fra : thyfoon
Vist : 736 gange
500 point
Dato : 03-11-07 17:26

Hejsa kandusser

[CITAT][B]jeg har en Brother DCP-540CN men når jeg printer ud starter den med forsiden og slutter med bagsiden det er skide træls hvordan vender jeg det så det ligger i orden så jeg ikke skal bruge tid på at ligger parpiren i orden ???????????[/B][/CITAT]

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-11-07 17:26

Citat
[B]jeg har en Brother DCP-540CN men når jeg printer ud starter den med forsiden og slutter med bagsiden det er skide træls hvordan vender jeg det så det ligger i orden så jeg ikke skal bruge tid på at ligger parpiren i orden ??????????? [/B]

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 17:35

Jeg kender ikke Brother men min HP er det i printeropsætnig det indstilles, under Egenskaber for printer, fanebladet Avanceret, under layout der skiftes side rækkefølge, prøv om du ikke har en lignende indstillings mulighed

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 03-11-07 19:06

o.v.n desvære det er der ikke

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-11-07 21:33

Det er ikke let når jeg ikke kender printeren, men jeg har prøvet læse manualen: http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/dk/da/doc/manual_index.html?reg=eu&c=dk&lang=da&prod=dcp540cn_all&type2=24&flang=Dansk&dlid=
indstillingen skulle du kunne finde i menuen på printeren, tryk gentagne gange på pil op eller pil ned, til du kommer Stak eller Sorter, det er der du skal vælge tror jeg jeg håber du finder ud af det, min bror har en Brother men jeg har ikke lige fået den taget i øjesyn endnu

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 04-11-07 05:52

Har selv Brother DCP115, men det skulle være det samme her.
Desværre kan man ikke beprinte begge sider af en papirbunke uden at vende siderne enkeltvis om.
Altså, når du er færdig med at printe de ulige sider ud, lægger du papirene på bordet, ta' det øverste (sidste ulige side) og lægger det ved siden af. Fortsæt sådan indtil du er nået til side 1.
Derfter lægger du hele badaljen i papirbakken igen, med side 1 øverst og printer de lige sider.
Det ta' i virkeligheden ikke ret lang tid at omsortere siderne og sammentidig bli'r papiret også godt luftet ud, hvilket er vigtigt når der er billeder på udskriften.
Håber det hjælper.

Annuller spørgsmålet
Fra : thyfoon

Dato : 06-11-07 09:20

Jeg har desværre ikke modtaget svar der kunne hjælpe, men har fået hjælp fra brother danmark og deres svar er

. Du kan vælge ”Omvendt orden” under Grundlæggende indstillinger på printerdriveren til DCP-540CN, se i øvrigt Softwarebrugsanvisningen side 6.

Ved henvendelse til eller besvarelse af mails fra Brother Support, skal vi bede om at evt. forudgående historik samt maskinens serienummer medsendes.

mvh
Brother Support/KH
Mail: support@brother.dk