/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
64 bit
Fra : popo
Vist : 600 gange
50 point
Dato : 01-11-07 13:47

jeg har bundkort, grafik,prosesser der kører 64 bit .Kan man instalerer system og programmer under 32 bit

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 01-11-07 14:00

JA.

Har også 64Bit cpu osv. Jeg køre tilmed nu vista 32bit. Da jeg kørte 64bit virkede de gamle programmer også.

Accepteret svar
Fra : jesperrh

Modtaget 50 point
Dato : 01-11-07 23:02

Ja det kan du, men ingen grund til at køre 32 bit, da du kan få flere ram i din maskine med 64 bit.

32 bit understøtter 3 Gb ram inkl. ram på grafikkort.

Kommentar
Fra : popo

Dato : 02-11-07 07:46

Problemet er, at jeg har bygget et mediacenter med et ,Flydvb-trio tv kort med et program der hedder,lifeview der kan jeg ikke komme ind i opsætningen.Men har prøvet at sætte kortet,i en maskine med XP PRO der er der ingen problemer,i mediacenter er der instaleret Vista Ultimate,når jeg vil have den til at scanne tv kanaler,kommer der en popup ingen connecttion

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 04-11-07 09:13

Tak for svaret jesperrh.