/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan det virkelig være rigtig?
Fra : janemli
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 30-10-07 16:54

Sku bestille nogle orangebilletter igår...Og der kom jeg til og dumme mig..

Der har været kryds i den forkerte rejseplan.. Så jeg har fået en tid kl 00,30
istedet for kl 06,00.

Og har snakket med dsb og kan ikk få den lavet om eller noget som helst...Kan det virkelig være rigtig?
Troede altid man ku fortryde osv??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-07 16:56

Ja...

Orange hængen man på - så der SKAL kontralleres inden accept...

Desværre....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 30-10-07 17:06

DSB = dårlig (ingen) service = ja desværre

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-10-07 17:14

mener faktisk at der står at der ingen fortrydelsesret er.. men røvirriterende for dig alligevel

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 30-10-07 17:24

Ja koster mig lige 300kr

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-07 17:27

Du "bøffer" fremover ALT hvad der ikke er nagelfast i togene.....

Servietter, toiletpapir osv....

Så er de penge hurtigt hjemme....

Priserne skal jo alligel sættes gevaldigt ned - siger "nogen"

Så lidt extra underskud skader nok ikke budgettet...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-10-07 17:30

HUSK de små poser til affald.. de er gode når man mangler en ny håndtaske..

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-10-07 17:31

men faktisk er der mange der sælger billetter på QXL.. hvis det var noget

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 30-10-07 20:50

det er printselv så jeg ska vise dankort..så de kan ikke sælges

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-10-07 20:54

Citat
det er printselv så jeg ska vise dankort..så de kan ikke sælges

Vrøvl....

Jeg har da lavet til min datter af og til... - hun får sgu ikke mit kort med på rejsen.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 30-10-07 23:39

jeg har nu aldrig vist en disse ved printselv billetter