/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Underlig lukning af Outlook
Fra : leob
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 27-10-07 19:16

Når jeg lukker Outlook får jeg ofte en meddelse om, at Outlook fejlagtig har lukket Outlook og jeg kan så dels vælge at genstarte Outlook og dels at sende fejlrapporten til MS.
Det er lidt underligt at jeg får denne fejlrapport når jeg selv har ønsket at lukke Outlook.
Første gang valgte jeg at sende fejlrapporten og fik kort efter forslag om at opdatere med Office SP3 (jeg kører XP med Office 2003)
Selv efter denne opdatering får jeg den samme meddelse (som jeg selvfølgelig bare kan ignorere), men er der noget gæt på, hvorfor jeg pludselig får denne fejlrapport istedet for at Outlook bare lukkes som jeg beder om?
leob

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-10-07 19:27

Sandsynligvis fordi du har et eller andet der kører SAMMEN med Outlook - plugin af en art....

Dette kan Outlook så ikke finde ud af at lukke....

Kommentar
Fra : leob

Dato : 28-10-07 09:09

Det kan det sagtens være. KJeg har fornylig lagt CallingID ind, ganske vist i browseren og ikke i selve Outlook.. Jeg vil prøve at deaktivere den og komme tilbage
Jeg kan jop godt leve med det, idet keg bare kan lade Outlook køre i proceslinien lige til jeg slukker PCen
leob

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 09:18

Ja disse plug-in kan sagtens drille - særlig hvis de kommer fra et andet firma

Kommentar
Fra : leob

Dato : 28-10-07 09:18

Jeg har nu disabled CallingID og så virker det.
Nu skal jmeg så bare afgøre med mig selv hvilken løsnng jeg foretrækker
Det giver stress
Tak, Refi
leob

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 28-10-07 09:19

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-10-07 09:23

Ja - lidt som at vælge mellem 2 onder.....

Prøv om dette plug-in´s hjemmeside har en løsning....

Måske en nyere/opdateret version.....