/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Ide t. musikalsk underholdning
Fra : thbala
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 25-10-07 23:40

Hej...

Min bror og jeg vil gerne optræde med et nummer til min mors 50-års fødselsdag. Vi mangler dog en god ide til hvilket nummer vi kan spille. Det skal gerne egne sig til guitar, klaver og vokal.
Nogen gode ideer. Helst ikke for avanceret.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 08:25

Tillykke med jeres mor

I kunne f.eks spille et potpourri af fødselsdagssange, f.eks i dag er det mor's føs'da, habby birthday, congratulation, hun er 16 år idag (det må i så lige ændre)

Og slut så af med, for hun er så ung og så yndig ser hun ud, det vil hun sikkert blive glad for at hører, når hun runder et skarpt hjørne

Men ellers nå i lige fortælle hvilken musiksmag jeres mor har

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-10-07 10:56

Genre?

- Måske en tostemmig ting

Moster

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 26-10-07 19:24

Der er kun en vokal.. og tanken gik mere på en klassiker.. Vi havde snakket om at spille Isn't she lovely med Stevie Wonder, men blev enige om at den måske var en tand for fesen :P

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-10-07 23:16

Det kan da godt være i unger syntes den er lidt fesen, men jeg tror jeres mor vil blive glad for den melodi

Jeg havde givet jer ret, hvis det var - mor er den bedste i verden - for den synets jeg er fesen

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 27-10-07 15:10

Der er 2 problemer med den sang.. for det første ligger den meget højt.. og den egner sig ikke rigtigt til at blive sat ned.. og for det andet handler teksten jo om en nyfødt pige.. (Stevie Wonders eget barn)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-10-07 12:39

Jeg synes lissom Nordsted1!