/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Googlepages
Fra : Feodora
Vist : 683 gange
60 point
Dato : 25-10-07 19:52

Jeg ønsker at ændre gøre en af de andre sider på min hjemmeside til startside en den der er det nu. Hvordan gør jeg det? Bruger googlepages

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 25-10-07 22:01

Det kommer an på hvilket program din hjemmeside er lavet i, tro jeg

Kommentar
Fra : Feodora

Dato : 26-10-07 07:59

Det er lavet i Googlepages

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 26-10-07 08:59

åben internet explor options/internet engskaber/ det først vindue der popper op, der kan du rette start siden i det blanke felt.

Vis jeg har forstået dit spørgsmål korekt.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 26-10-07 10:27

Nemmere - stil dig i siden, du gerne vil have som startside - klik funktioner i browseren - internetindstillinger - generelt - startside (øverst) - klik på brug aktuel side.

Kommentar
Fra : Feodora

Dato : 26-10-07 10:40

Hej

Det er ikke startside i explorer, jeg vil udskifte. Det er derimod min egen hjemmeside, som jeg har lavet på googlepages, hvor jeg vil udskifte min forside med en af mine andre sider

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 60 point
Dato : 26-10-07 11:18

Nååååh,

Din nuværende startside hedder sikkert index.html og det skal den, du gerne vil have som startside omdøbes til. Samtidig skal din nuværende startside naturligvis omdøbes til noget andet.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 26-10-07 11:44

Citat
Det er ikke startside i explorer, jeg vil udskifte. Det er derimod min egen hjemmeside, som jeg har lavet på googlepages, hvor jeg vil udskifte min forside med en af mine andre sider

Brug dette program, laver en popup der omstiller siden
enten med det samme eller X antal sekunder.
Husk at angive størrelsen på vindue O:S:V
http://www.sendspace.com/file/4y37vw

Godkendelse af svar
Fra : Feodora

Dato : 27-10-07 11:14

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-10-07 12:58

Selv tak - håber, at du fik det til at fungere.

God weekend

Kommentar
Fra : michaelnielsen40

Dato : 13-11-07 16:34

Filen på linket er ikke tilgængeligt, nogle der ved hvorhenne man finder et tilsvarende program?