/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Stifinder lukker ned.
Fra : Fijala
Vist : 2789 gange
50 point
Dato : 23-10-07 21:27

En forklaring på mit tidligere spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg111200.aspx er følgende.
PÅ 2 af hinanden uafhængige bærbare var der blevet installeret Nero 8 og ligeså snart det er installeret kommer det "uforklarlige" fænomen at stifinderen holder op med at virke og genstarter.
Efter at have rodet en del med skidtet, formaterede jeg den ene pc og lavede en hel clean install af Vista Ultimativ igen. Alt blev opdateret og kørte på skinner lige indtil Nero blev lagt på igen. Afinstallering ag det igen og Nero virker igen. Mystisk.
Efterfølgende må jeg da selvfølgelig sige at jeg har hørt en del skidt om netop Nero 8.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-10-07 21:32

Det er vist nok noget in-CD som driller.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-07 01:43

prøv lige:
afinstaller Nero 8 - og geninstaller men ved installation så vælg specialinstallationen - når du skal til at vælge komponenter du vil installere så findt nero brun right og fravælg den

eller omdøb neroburnright.cpl i mappen neto toolkit

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 24-10-07 14:00

regedit og find følgende sted:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Control Panel\Cpls

slet nøglen der hedder:
Nero BurnRights

svar 9 eller 111

faldt lige over tråden her : http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=405404

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-10-07 20:24

Tak tak.
Ja det var jo egentlig ikke meningen der skulle komme noglee løsningsforslag til dette, men det var blot en hjælp til andre der kunne komme i samme situation. Nu er det naboens 2 pcer der driller så jeg har blot fjernet Nero og så virker det såmænd igen. Men tak til jer 2 for oplysningerne. De vil blive gemt i hukommelsen til senere brug.

Godkendelse af svar
Fra : Fijala

Dato : 26-10-07 18:35

Tak for svaret miritdk.

Du skal sgu have pointene da du nu allerede har fået accepteret et andet svar på det samme spørgsmål, stort set, hvor du nævnte mig og mine problemer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-07 19:58

jaja fik point for DIT svar - vil du have dem igen ???