/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Samsung WEP200 headset og Mess
Fra : kommen
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 22-10-07 18:12

Samsung WEP200 headset og Messenger

Har pludseligt fået et problem: bruger ovennævnte Bluetooth headset til en Nokia 6280 tlf., og den virker perfekt.
Ville så bruge den til Messenger Live.. , altså tale via PC`en, og købte en Hama USB-dongle, som er installeret korrekt og viser forbindelse på Bluesoleil-skærmbilledet.
Problemet er, at headsettet ikke fungerer. Det siger dyt-dyt lyde (noget lig en optagetone, men ikke helt som en optaget tlf.) og mikrofonen virker heller ikke.
Mobiltlf. er naturligvis slukket.
Iflg. headsettets manual burde den virke til IP-telefoni…
Har I nogle erfaringer, gode råd etc.?????? – alt modtages med kyshånd, da jeg ikke er super-bruger til dette.
På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 23-10-07 00:28

2 XXXXXXXXXXX gør det ikke bedre, hvis DE IKKE VIL SVARE.

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 27-10-07 19:28

det står i forskellige kategorier og dit svar er sandelig en STOR hjælp