/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
recorvery disk
Fra : casper0606
Vist : 579 gange
100 point
Dato : 21-10-07 22:30

Hvordan laver mn en recovery disk.

Kommentar
Fra : pendleren

Dato : 21-10-07 22:45

Hej Kasper,

Kan du give os lidt mere at arbejde med?

Hvilket operativsystem snakker vi om ?
Er skaden sket eller forebygger du ?

Kort sagt: Lad os høre lidt mere om din situation, dit setup og dine ønsker for løsningen.

Mange hilsner

Pendleren

Kommentar
Fra : casper0606

Dato : 21-10-07 22:52

ja jeg troede det bare var en standard komando a'la back up...
på min zepto 6224w er der instaleret windows xp (original), den er lige købt så den fejler ikke noget endnu.....

ellers har jeg et fuldstændigt standard setup....

var hjemme hos en vor computeren selv spørger om man vil lave en, men det gør min altså ikke, og jeg ved ikke om man skal bruge et specielt program eller om der er et værktøj til det i XP, det ville jo være det næmmeste..

på forhånd tak..

casper.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-10-07 23:11

Fandt dette ''gratis'' det kan tage et komplet Image af din disk

http://selfimage.excelcia.org/

Kommentar
Fra : disken

Dato : 21-10-07 23:18
Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-07 23:53

Inden du bruger noget andet program så må du lige undersøge hvordan der laves backup på din maskine.
Hvis den er forinstalleret og du ikke har fået en backup eller rescue CD så er der et indbygget program til at lave backup.
(det er rigtigt at eks. Acer spørger om det)

Der er backup med din zepto 6224w - og det kan du læse om i din vejledning.

Godkendelse af svar
Fra : casper0606

Dato : 25-10-07 18:18

Tak for svaret e.c.