/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DSB Reklame
Fra : thyfoon
Vist : 636 gange
200 point
Dato : 19-10-07 22:14

hejsa kandusser

nogle der kan hjælpe med et billede af søren pilmark hvor han er fru benzen ??

hvis ja så er der 500 point *s*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 22:18
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 22:19

og klik her
=> Se reklamefilmene her.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-10-07 22:28

jeg skal ikke ha filmen men bare et alm billede *s* men teil kan du ikke fikse et eller andet i reklamefilmen så man kan få et godt billede

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-10-07 22:29

Kan du ikke trække et billede ud af filmen?
Det bliver måske for uskarpt.

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-10-07 22:37

jeg er ikke god til det teil men vil du ikke prøve for mig og så kan du få min mail hvis det er?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 22:57

Er det fuldstændig ligegyldig hvilken film, at billedet er fra? Prøv eventuel at se Harry filmene her: http://www.youtube.com/profile_videos?user=PelleKF det er ikke Harry film alle sammen, men der er flere, og kan du vælge en scene fra en af dem, og lægge link til filmen, og fortælle hvor langt henne i filmen billedet du ønsker er, så vil jeg tage et "snapshot" og lægge billedet op på Peecee, du behøver ikke skrive din mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-10-07 23:00

Lige en side bemærkning, jeg ved du roder med telefoner, ved du godt at med programmet Super, kan du konvertere YouTube film, så de kan afspilles på din mobil ?

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 19-10-07 23:14

o.v.n nej det viste jeg ikke lyder spændene

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 200 point
Dato : 20-10-07 08:38
Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 22-10-07 11:06

Hej pve.tak for hjælpe, men de er desvære for små jeg har tilgengæld fået et i stor størelse fra dsb´s reklameberau derfor kun de 200 poin *s*

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-10-07 11:32

Hej thyfoon, ja beklager jeg ikke lige kunne finde noget andet, men er da glad for at høre du kunne få DSB til at hjælpe. Men tak for point'ene