/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
</SMALSNAK>
Fra : molokyle
Vist : 1034 gange
226 point
Dato : 14-10-07 15:54

... ordet?

..er dit

..og ordet er frit !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-07 15:55

- hej Molo, alt vel?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 15:56

>|<

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 15:57

Tak for ordet, så længe det varer

Nu er det blevet efterårsferie, så det gode vejr må godt holde, vi skal en tur med campingvognen til Fyn

Dejligt at "se" dig igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:05

Stouenberg -> ER ALT VEL OMBORD ? ..Javel: Fru Kaptain ! ..Så la' vi trodsen gå

Teil -> #

Nordsted1 -> I lige måsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 14-10-07 16:10

Citat
Teil -> #

En hel havelåge i smalsnak, det må være til molokolonihaven.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:13

Fru Nordsted1 og CO. har åbentbart besluttet sig for (..efter 'konsultation' med gemalen og div. 'vedhæng'?), at lukke verandre inde i en movabel 'transporter' ferien over?

..og kigge ud på virkeligheden?

</GO' TUR>

Ps. Hvor ska' I hen ..du?

Gætværk=: GARDER-SØEN ..i ITALIEN's land ? ¤-)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:15

Teil -> Klart ..klart ..

</ http://www.cssboxing.com/media/jpg/moloharry.jpg >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:19

Heiiiiii................

Jeg glemte liiiige ..at nævne:

Jeg vandt en flot 3. præmie sidste lørdag !!!

Gæt: ..med hvem? ..hvor? ..og hvad vandt jeg så?

</ >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:26

Hmmmm..... Det er nu betryggende, at man STADIG kan fyre en 8 - 10 indlæg af ..i samme tråd

..UDEN at bli' 'forstyrret' af andre uvedkommende og 'fremmede' indlæg ...eller anden smalsnak

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 236 point
Dato : 14-10-07 16:27

a: Politietmosteren, b: NV, c: rådighed over et sæt håndjern i X antal timer?

PS: ka' det ha været i "Vild med dans"? Det ku være man skulle følge lidt med...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:29

CITAT: Camillasmonster :
Citat
:-()

=

</HAI MARINA-MOSTER>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 16:31

Citat
vi skal en tur med campingvognen til Fyn

Tror nu nok Fyn ligger hvor den plejer

Og nej afkommet bliver hjemme, og passer hele zoo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:34

Stouenberg ->NOPE !

a.) Hvem? ..en autonom kul - tur
b.) Hvor? ..nær Lynge
c.) Hvad? ..Alle 3 ..flasker, ku' drikkes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:36

Nordsted1 -> Jeg véd hvor 'afkommet' bor ! ..mdens I er væk

..såeh ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-07 16:37

Ja - jeg har hørt rygter om et hjemmebrænderi mellem Lynge og Slangerup... Det der forvirrer mig er "3 flasker"? Man plejer at gå død under den første!!!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 16:40

Molo har du været ude og fiske, er der ikke noget om at man kan fange ørreder i Lynge??

Ungerne ser frem til lidt servicering

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:44

Stouenberg -> HALOOOOO...

Jeg vandt sgu en tredie plads i den traditionsrige CRITIANIAS LYSTFISKERFORENINGS årlige:

STORFANGER TRÆF !

..og dermed; udnævnt til : Chrisiania Storfanger af 3'die grad.

..ved "Store Rosenbusk" (..lejet til dagens anledning/formål: http://www.put-and-take.dk/ )

..og præmien var?

1.) Østrisk hvidvin ..tappet i højlandet selv! UUuuhhmmm....

2.) Australsk ditto ..af 'tvivlsom' karaktér

3.) 1 Stk. 25 cl. (Hampe-) Vodka

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 16:47

Nååå så gættede jeg da ikke helt ved siden af, kun næsten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:48

By The Way: ...Who The Fuck Is:

CRITIANIAS LYSTFISKERFORENINGS ???

Sorry... CHRISTIANIA's LYSTFISKERFORENING's

..altså

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-10-07 16:49

Nordsted1 -> ..næsten..? ...senere ..måske

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 16:54

Citat
Molo har du været ude og fiske

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 14-10-07 17:03

Nordsted1 !

Hvis i mangler et sted at slå jer ned, sådan uden for almindelig cam,p så er det da helt i orden,

her. På Sydfyn klods op af en stor skov, så og hvis så sig til.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-10-07 17:05

Hai Molo dear - du har vist fået for mange fisk i dag! hihihihihi

Tillykke hr. storfanger

Moster

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 17:08

Højris, det lyder da ellers dejligt, men jeg tror vi venter til det bliver varmere og mere lyst, på denne årstid vil vi gerne bruge strøm.

Jeg smækker lige denne tråd i favoritter

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-10-07 17:32

"mellem Lynge og Slangerup..." - det var da tæt på...

PS: østrigerne laver da vin i "lavlandet", f.eks. hjemme i Burgenland...

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 14-10-07 17:43

Jamen tillykke til dig, MOLO.
Hvor stor var fisken??????????

Havde også undret mig over hvor du blev af..
Du var én af de første jeg stiftede bekendskab med på Kandu!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 14-10-07 18:00

Tillykke Molo......

Det er godt nok et par dage siden jeg har været her, men jeg husker tydeligt din generthed....

Så flot, at du vil stå frem og fortælle om din sejr

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-07 18:36

Om 'Put-and-Take' siger Natmadens vikypadya:
Se under 'partner med vandseng' !

Hmm måske noget der skal opdateres.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 14-10-07 18:41

.

-

Den var godtnok dagens

Der er godtnok 5 KM. til nærmeste offentlige transport / Brugs mm.

. Men der er da både el,vand og tlf. ja endda bredbånd. Ha ja den

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 14-10-07 19:52

Godt at se dig tilbage på Kandu.
mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-07 22:15

Højris...

Citat
På Sydfyn klods op af en stor skov

Jeg troede ikke du havde strømstik klods op af skoven

Denne gang er vi sammen med noget familie, hvor datteren ser meget frem til at skulle i indendørs pool, men en anden gang hvor vi bare er os selv, kunne det da være hyggeligt - måske ligefrem et kandutræf -

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 14-10-07 22:44

ænneli en tråd, som ku lokke alle de gamle deltagere frem af hullerne.
det er altså bare fiskeri, der skal til.

af enhver art?

molo, du skjønne fiskehejre, fik du opfyldt dine forventninger??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-10-07 23:46

Tror at molokylje er hoppet i badekaret med gruppierne

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-10-07 00:12

Og præmien er vel den anden støvle, som passer til den du har "fanget".

Ps. Skal jeg igen ud og påsætte næste weekend.
(det er ved at være koldt med det dykkerudstyr jeg har)

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-10-07 00:45
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 05:42

Mildemoster -> Taaaarrk søde...

Bertlov -> Regnbue 1.8 kg. Ikke den største, men der blev også kun fanget 3 fisk på turen, så det rakte altså til en tredie plads. De 2 andre fisk var på henholdsvis; 4,2 og 3,4 kg

aasenissum -> Nøeh... jeg havde da bestemt regnet med en første plads

Dét fik jeg på sin vis også, da jeg var første mand af alle, som oplevede at få riv i kæppen

natmaden -> Altså... jeg fik besøg af gamle venner og måtte derfor forlade jeres hyggelige selskab så pludseligt igår. Jeg vender dog frygtelig tilbage i eftermiddag/aften
..hvis jeg ka' finde tiden! Arbejdet kalder ..desværre. Jeg har lange arbejdsdage for tiden

Nordsted1-> Ja, lad os endelig mødes til kandutræf. Jeg kender indtil flere som kaster glimrende med mudder ..selvom de ikke træffer særlig præcist

Hmm.... lad os skifte emne. Nul flere fisk ..og mudderkastning.

Indtil videre: Hold fast hr. Svend !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 18:19

HAI-SAN : Traaaaaaat... tilbage

..men; mon ik' jeg ka' kom' op me' no'et pladder til dessert ali'vel?

</ http://208.116.9.205/10/graphics/movies/movies_sarah_cake_eating.wmv >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 18:25
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 18:27

Tjøeh... ved nærmere eftertanke

..snarere: http://www.dancake.dk/dansk/sort/brownies.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-10-07 18:54

Citat
..hvis jeg ka' finde tiden! Arbejdet kalder ..desværre. Jeg har lange arbejdsdage for tiden

Det glæder mig, at du har fået et arbejde Jeg mener det.

Men hvorfor "Arbejdet kalder ..desværre" du har da i så lang tid ønsket at få et fast arbejde.

Men "knæk og bræk" med dit job.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 15-10-07 19:52

Naaaaajjj, molo dear - det er da mazarintærte 2 for kr. 10.- på tanken....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 21:02

ans -> Her er noget andet jeg længe har spekuleret over:

http://www.donaldisme.dk/ggg.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 21:05
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-10-07 21:17
Kommentar
Fra : pve

Dato : 15-10-07 22:28

Nul flere fisk ????? er en ål en fisk ??? er den opkaldt efter Ålborg og har den ikke hår fordi den har skæl ???

og endelig hvorfor er den ikke er familie med nuttede dyr ??

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 16-10-07 00:07

Citat
Her er noget andet jeg længe har spekuleret over:

http://www.donaldisme.dk/ggg.htm

Det er du ikke ene om!!
Men i den kategori er der meget at være i tvivl om!!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 02:48

Ordet FRIT__har man ikke hort den reklame før.
------------------------------------------------------
Beklager den KØRER rundt__MEN
http://www.steenmartinsen.dk/programmer/vuf.swf

Kommentar
Fra : disken

Dato : 16-10-07 02:55

Øvvvvvv_ den skulle have HAFT GULDTÆNDER....

Er du kommet for at BLIVE___????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-07 05:36

Jeg er kommet... for at tage på arbejde NU ..og vende frygtelig tilbage senere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-07 15:55

..hvilket er NU !

Jeg har slet ikke tid til dette ved siden af en 50-60 timers arbejdsuge ..nærmere 80 timer medregnet al det andet ved siden af, som folk er blevet vandt til, at jeg stiller op for; af computer og frivilligt socialt arbejde.

Lukker og slukker

Tak for deltagelsen

Hyg jer

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 16-10-07 15:57

Tak for svaret Stouenberg.

Vild med dans?

Jeg danser præcist så dårligt som jeg synger:

Gør os en tjeneste: Sæt dig ned og hold kæft Molo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-10-07 16:04

Citat
Jeg har slet ikke tid til dette ved siden af en 50-60 timers arbejdsuge

Så tjener du da kassen ... eller gør du

Citat
a: Politietmosteren, b: NV, c: rådighed over et sæt håndjern i X antal timer?

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-10-07 16:47

Molo - du skulle prøve dansen om guldkalven................den er sjov men svær.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-07 07:59

ans -> Døm selv:

Grundløn: 105 kr. i timen ..som stiger til 108 kr. i timen efter 6 måneders ansættelse.

37 timers arbejdsuge med krav om at påtage overarbejde.

Overarbejde timelønnes med 50% + afspadseringstimer til basis løn (Afregnes hver 2. måned).

Der arbejdes 6 dages uge ..hver 2. uge, hvor lørdage afspadseres til basisløn hver 10 uge.

Det er muligt at arbejde på sine 2 månedlige frilørdage til basisløn, men disse kan ikke afspadseres.

Altså et ganske alm. lønarbejde.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-10-07 08:00

Heeeiiiiiiiiiiiiii.... hele 20 minutters betalt frokostpause

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-10-07 11:01

wauoooooo

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 17-10-07 15:47

Selv tak Molo. Lad nu være med at overanstrenge dig på arbejdet, spild i stedet noget tid her blandt os andre fjolser, ik'

I øvrigt en udmærket tråd du fik op og køre. Her ude ved fjorden har vi altid troet at jeres fiskekonkurrencer foregik i voldgraven, og den der fangede cyklen med de fleste gear, vandt chillum'en...

- altid rart at få udryddet nogle myter...

Mvh Steen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-10-07 23:30

Stouenberg

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-07 20:12

Øv tråden er lukket...den var ellers go'. nå men vi havde en god tur til Fyn - og hjem igen -

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-07 20:39

Det lyder dejligt, Nordsted1