/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
lokalt bagudkompatibelt dok???
Fra : solling
Vist : 2089 gange
112 point
Dato : 11-10-07 16:34

hej hej
har netop fået ny pc og har endelig fået min printer til at kunne fungere med vista..... eller det vil sige at den fungere nu ikke helt.....
jeg kan udskrive alle dokumenter undtagen word dokumenter???? når jeg prøver får jeg en hurtig fejlmeddelse der siger ""lokalt bagudkompatibelt dokument" som så forsvinder igen og så bliver jobbet slettet i printeren.......hvad kan der være galt? alt andet jeg udskriver fra internettet og lign fungerer fint
på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 16:49

Åbn dokumenmtet og gem det påny.....

Det må være årevis gammelt.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 16:50

PS..

Det har INTET med din printer at gøre....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 16:51

Eller du kører Office 2007

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-10-07 17:17

hvis du kører office 2007 skal du gemmei en anden og ældre udgave. For Office 2007 gemmer som standard i deres nye dokumentformat og der kan du vælge at gemme i 2003 version.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 11-10-07 17:37

hej hej det er office 2003 og jeg har lige hentet og gemt dokumentet igår og det er oprettet for 4 måneder siden????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 17:53

Hvis du kan åbne dokumentet kan du også printe det....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 17:55

Det må være en anden printer Office er sat op til....

Vælg printer og vær sikker på den vælger den du har....

Kommentar
Fra : solling

Dato : 11-10-07 18:30

har valgt min egen printer som standartprinter....der er ikke andre printere installeret..har tjekket!
jeg kan som sagt sagtens skrive alt andet end alle mine word dokumenter ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-10-07 18:39

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-07 11:27

Hvis du åbner dokumentet ok kigger på vis udskrift - ser det godt ud.
Hvis du så vil udskrive - er din printer markeret.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-07 11:32

Det dokument du taler om er det et du har modtaget eller er det et du selv har oprettet. Hvis det er et du har modtaget kører afsender sikkert med Office 2007 og derfor er der problemer. Offece 2007 gemmer nemlig standard i et nyt format de har opfundet og derfor er der problemer. Du kan hente en opdatering til Office 2003 der retter dette.

Kommentar
Fra : solling

Dato : 14-10-07 11:36

det er alle word dokumenter..både dem jeg selv opretter og dem jeg henter ned... og ja min printer er markeret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-10-07 11:40

Tja....

Så er det din word der er defekt.....

Installer igen....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-10-07 14:14

er enig med refi. Det kan næsten ikke være andet

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-10-07 23:06

Lige et sidste pip.

start word og skriv noget
filer > udskriv > printeren står i ruden og adressen eks. USB001
egenskaber > har du kigge der...............om der skulle stå noget underligt