/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp med at komme igang.
Fra : senior1942
Vist : 993 gange
40 point
Dato : 10-10-07 10:08

Ja jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal formulere mig, men håber alligevel, at en eller flere kan forstå og hjælpe mig.

Jeg er en moden gift mand, der er glad for mit ægteskab, og ønsker ikke at ændre på dette.

I mange år har jeg gået med en seksuel trang, som min kone overhovedet ikke vil diskutere når jeg prøver at tage ’problemet’ op.

Ordet er BONDAGE, jeg tænder enormt på at se kvinder stå bundet og har en fantastisk lyst til at mærke hendes stramme glatte hud mellem mine hænder, samtidig er lysten til selv at blive bundet og ’kælet’ for blevet en ’lyst’ jeg gerne ville prøve.

Bondage-sider på WEB har jeg selvfølgelig kikket på, men min drøm er at prøve naturel.

Er der andre der kender til ovenstående lyster og hvis ja, hvad gør i så?

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:13

du må prøve at tale med hende igen.... ægteskabet kan ikke fungere hvis i ikke lytter til hinandens behov.... foreslå hende at du muligvis kunne blive bundet først så hun kan vise dig hvor hendes grænse går...

min mand og jeg har også haft nogle småproblemer hvad sex angår men vi satte os ned og talte om det.... vi aftalte at hvis den ene sagde stop så stoppede vi... for grænser skal ikke overskrides for hurtigt når det ang sex...

vil ikke opfordre dig til at gå andet steds da jeg ikke tror på utroskab....

håber det kan hjælpe dig lidt...

god fornøjelse....

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-10-07 10:15

En ting er sikkert.
Hvis din kone slet ikke har lyst skal du ikke prøve at tvinge hende. Det går hun bare mere i baglås af.

Når du snakker med hende om det, er det vigtigt, at det er på det rigtige tidspunkt.
fx. når i lige har dyrket god sex.

Måske har hun også et par fantasier hun kunne tænke sig at leve ud?
Men det er vigtigt, at hun ikke tager det som en kritik.

Jeg har ikke selv den lyst, men det gælder generelt med sexsnak.
Det skal være under hyggelige, trygge forhold man snakker, hvor begge er godt aflasppede.

Prøv at lave lidt god mad, mens hun er i bad, åben en flaske vin eller 2, og snak når i har spist.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-07 10:17

Du må da kunne få hjælp, vejledning på Google. Jeg slog BONDAGE op og fik på ingen tid 585.000 hits. Det kan da ikke altsammen være reklame for Viagra

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:18

jeb3..... lige præcis.... der var der jeg ville hen af....

det hjælper altid at tale sammen...

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 10-10-07 10:29

Ja, men hvis din kone stejler helt, så kan det jo være du tager snakken på det forkerte tidspunkt.

Prøve det jeg skrev.
Det falder vi kvinder nemt for.
Er ikke så tit (hjemme hos mig i hvert til fælde) at jeg bliver bedt om at gå i bad, mens han laver maden, og jeg "bare" skal sætte mig til et veldækket bord med god mad og vin.
Det løsner da stemningen. Ellers åben en flaske vin mere.

Kommentar
Fra : gumle83

Dato : 10-10-07 11:44

tror der er mange som har den slags problemer som dig. jeg ville ikke selv have det godt med ikke at kunne udleve mine fantasier, så selv om du selvfølgelig er glad for din kone syntes jeg ikke det er en skam at gå til en prostitueret og udleve dine fantasier. hvis du altså selv vil kunne leve med at have den lille hemmelighed for din kone.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-07 12:36

Gumle

Hold da kæft en bundrådden tankegang, dit primitive skvadderhoved. Stakkels kone og stakkels prostituerede

Kommentar
Fra : gumle83

Dato : 10-10-07 12:53

tak for de venlige ord.
men hvis konen virkelig ikke engang vil snakke om det, så syntes jeg ikke at det er noget han skal ligge låg på resten af livet.
prostituerede tager jo penge for det og de kan bare lade være hvis de ikke vil.
ved godt der ikke er mange der tror på "den lykkelige luder" men det gør jeg.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-10-07 13:21

Citat
og de kan bare lade være hvis de ikke vil.
ved godt der ikke er mange der tror på "den lykkelige luder" men det gør jeg

Du godeste hvor er du dog afstumpet Læs, lyt og følg med vedr prostitution, - hvis du stadig famler i blinde vedr. den lykkelige luder, så er du dummere end krydsfinér

Kommentar
Fra : myes

Dato : 10-10-07 14:45

Ved ikke om du nogensinde læser med i Joan Ørtings bevkasse på EB, men hun har nogle gange været inde på samme emne, med en der ikke helt kan leve sig ind i sin partners fantasier.

Nå, men jeg mener det handler lidt om at tage det stille og roligt, og ikke kræve fordi du tager emnet op den ene dag, at det så også skal ske samme dag. Giv hende tid til at tænke over det og vænne sig til tanken.
Synes det er en rigtig god ide som maja skriver at evt. foreslå hende at hun kan prøve ved dig først, så hun kan styre hvor langt hun vil gå. Og så kom med forslaget på et velvalgt tidspunkt.

Men for alt i verden, må du ikke tvinge hende hvis hun ikke har lyst.
Kan hun slet ikke gå med til det, så må i gå lidt på kompromis og mødes på halvvejen..

Men altså ligefrem rende til en prostitueret, synes jeg ikke er nogen god ide. Det ender med dårlig samvittighed, eller at hun finder ud af det og i begge ender med knuste hjerter.. Det tror jeg ikke sådan en fantasi værd.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-10-07 16:12

Øh, senior...
KAN du og din kone overhovedet SNAKKE om sex?
Jeg tænker på, om det er selve det med at være bundet, der er hende imod, eller om det er det at SNAKKE om sex, hun stejler over?
Masser af lidt ældre mennesker (min generation) er slet ikke gode til at snakke om sexlivet.

Hvis det er sådan det er, så skal I nok i første omgang have lært overhovedet at tale sammen om jeres sexliv. Om hvad I laver sammen og hvad I hver især kan lide og ikke kan lide.

Det er lidt bombastisk at begynde at tale om bondage -hu hej, hvis I ellers aldrig taler om hvad I laver i sengen...

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 10-10-07 17:18

Hej ! ja nu gir jeg også lige mit besyv med.

Ja du er oppe i årene, men det skal ikke afholde dig fra at få levet dine fantasier ud.
Jeg ved ikke hvor længe du har kendt din kone, eller hvordan jeres sexliv i øvrigt fungere, men ja det er et fornuftigt initeritiv når du nu føler for det.
Du har sagt det til hende, hun har reageret ok. Lad der gå en tid til det bundfælder sig, kom så ind på emnet igen ved en passende lejlighed. Sådan lidt gelinde. Men er der ikke noget at gøre, så vil jeg nok ikke råde dig til en prostitueret, men snare at finde ud af hvor den lokale afd. af smil har til huse. Der skal man være medlem, men alt foregår under trygge rammer. når du først er kommet ind og får talt med andre medlemmer går resten af sig selv.
Bor du i kbh. er der en sm/smil klup i Sorgenfri-gade mener det er nr.7 over gården og op på 1. sal

http://www.sado.dk/smil/index.php?option=com_wrapper&Itemid=43

Nå ok de er flyttet.

Men de andre lokaliteter er også her.

Jeg vil personligt ikke kalde det utroskab, men lad hende lige vene sig til tanken.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-10-07 18:07

Højris, du må da være af hankøn!

Hvis ikke det er utroskab at gå i byen og have sex med andre mennesker, så ved jeg ikke hvad det er!

Men hvis seniors kone er indforstået, SÅ er det en anden sag.
At lave ting bag hendes ryg er et tillidsbrud og bare at foreslå hende det er en skjult trussel om "hvad der sker hvis hun ikke makker ret"!
Jeg tror SLET IKKE at det er det, at Senior vil.

Man har den partner man har. Indtil man ikke har hende/ham mere. At partneren ikke lever op til de sexuelle lyster man har, er IKKE en undskyldning for utroskab!

---Men jeg kan da sagtens se, hvad der sker, når mænd bilder sig selv ind, at det er ok at have sex med andre end konen fordi han altid har drømt om at have sex med én: "der er meget yngre end ham selv", eller "der er rødhåret", eller "der er åleslank" eller der vil være med til alle de forskellige sexuelle ydelser, som han "altid har drømt om"........ Og samtidig vil konen ikke tale om det, --så han kan også sige "min kone forstår mig ikke"..

Det er én gang floskler og fraser som allesammen dækker over at handyret ikke gider den omsorg og nærhed der skal til for at forstå det menneske, som burde være det allernærmeste og allerkæreste i verden.

Jeg har en ide om, at senior virkelig elsker sin kone og han bare ikke rigtig ved hvad han skal gøre...
Og så er det en lang, sej vej først og fremmest at lære at tale sammen. Måske er de ikke engang vant til det? At tale sammen om hvordan de har det. Deres følelser for hinanden. Først og fremmest skulle han måske interessere sig for hvordan HUN egentlig går og har det. Både med hensyn til sex og med hensyn til andre ting.
Det kan da godt være, at han ikke får hende med på legen.
Men han bør finde ud af HVORFOR hun ikke vil.

Og det ER altså ikke alle fantasier, der absolut SKAL leves ud!!!
De fleste mennesker har da fantasier inde i hovedet ved onani eller når de er sammen med deres partner.
At man fantaserer om hård sex eller voldtægt betyder bestemt IKKE at det er "den syvende himmel" at opleve det i virkeligheden! Tværtimod!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 11-10-07 16:36

Jeg ville nu gerne smække klumme et par i røven

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 11-10-07 17:14

- ja papirdreng, den mistanke har vi haft længe...

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 12-10-07 10:25

tak for komplimenten myes...

det er rart når folk er enige...