/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hvorfor?
Fra : nemifan
Vist : 681 gange
10 point
Dato : 09-10-07 19:03

jeg kan ikke logge ind på min "kandu" og jeg har gennem tjekket ALT!!!!!
hvordan kommer jeg ind?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-07 19:05

Jamen lille ven dog, du er da "på"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-07 19:06

Er du her ikke nu, men det er måske ikke "din kandu"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-07 19:07

Du klikker bare på dit eget navn, så kan du se de spørgsmål, som du har stillet

bl.a. dette http://www.kandu.dk/Spg110621.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 19:11

Tror det er foranlediget af et andet spørgsmål...

Har jeg ikke ret "nemifan".....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-10-07 19:12
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 09-10-07 20:17

slet dine cookies

Kommentar
Fra : nemifan

Dato : 12-10-07 15:16

HAHA det var et snyde spørgsmål.... ville bare se svarene.
p.s. hvad i hæle hulen er cookies? jeg ved godt det er kager men betyder det andet??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-10-07 15:32

Prøv at skrive det på din søgelinie i google - så skal du bare se alle de svar der kommer....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-07 16:23

Cookies er de eneste kager som ikke feder men fylder...........i comp.
Når du er inde på en hjemmeside eks. Kandu.dk så lægges der en lille huske(kage) som fortæller Kandu at du har været der før og evt. har sat "husk mig" til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-07 16:41

Citat
HAHA det var et snyde spørgsmål.... ville bare se svarene.

Ok, jeg vil da huske fremover at du ikke er "seriøs" med dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-07 19:15

nemifan - du er da altid velkommen til en snak her på Kandu - og hvis du bruger kategorien "smalltalk" så er der mange flere som snakker med.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-10-07 19:19

e.c

"Fedterøv"

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-10-07 19:52

- ja ikk'

Kommentar
Fra : nemifan

Dato : 23-10-07 19:01

ej det var bare for sjov....... jeg havde ikke noget at lave....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-10-07 19:48

Så må du gå på ARTO - her er det ALVOR....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-07 19:54

Så kan du jo tage til spejdermøde.

Jeg tror også du keder dig i dag. Hvad med at lave lektier. Går du ikke på Grøndalsvængets Skole !!!!

Kommentar
Fra : nemifan

Dato : 01-12-07 14:56

nej jeg går ikke på Grøndalsvængets Skole. men en meget god en(jeg ved ikke om den anden ar bedre) skole i vanløse ved navn "livets skole".....

Kommentar
Fra : ans