/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook - autoreply
Fra : majbritt05
Vist : 454 gange
70 point
Dato : 04-02-03 11:32

Nogle gange når jeg sender mails til nogen - så får jeg et autoreply tilbage, altså en automatisk hilsen fra den jeg har sendt til.
Hvordan laver man sådan et?
Og kan man gøre sådan, at det kun bliver sendt tilbage til nogle adresser?
det er fx. ikke nødvendigt at sende til bage til nyhedsbreve osv.

Jeg har Outlook express

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 80 point
Dato : 04-02-03 11:36
Godkendelse af svar
Fra : majbritt05

Dato : 04-02-03 11:40

1000 tak.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 11:42

Det var så lidt

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-02-03 11:46

Hej majbritt05!

Jeg mener ikke, at du kan bruge autosvar i Outlook Express som Uffe29 formoder!

Autosvar kan benyttes hvis du har MS Outlook, evt. andre mailprogrammer eller via flere internetudbyderes mail-programme som køres via Internet Explore hos den pågældende Web-udbyder eller Web-sider og hvordan du bentter autosvar finder du også der.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-02-03 11:50

Udmærket tutorial - virker bare ikke til Outlook Express ???

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 11:52

Damm...du har ret Bjarne. Jeg havde set overskriften, lavet en søgning, skimmet spørgsmålet og postet svaret

Har du overvejet en opgradering,hvis nej hvilken udbyder har du så

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 04-02-03 11:59

OK - det var derfor, at jeg skrev lidt om andre muligheder!

Sådan, at andre får lidt for deres point, når de nu køber svaret!

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 04-02-03 12:07

ups... der var jeg vist lidt for hurtig til at godkende svaret. Jeg synes at det så ud til at være ok. :-/ hmmmm.......

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 04-02-03 12:25

Har du overvejet en opgradering,hvis nej hvilken udbyder har du så

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 04-02-03 12:32

Det bedste er jo at bruge en mailadresse til privat post og en til nyhedsbreve.
Du kan så i meddelelsesregler bruge funktionen "Svar med denne meddelelse".

Mvh

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 11:08

majbritt05, da du ikke har svaret på hvilken udbyder du har vil jeg lige smide et link http://mail.tdconline.dk til Teledanmarks mail-service. Via deres web-side kan du sætte den op til at lave auto-reply

Ang. nyhedsbrevene, så gør det ikke noget at der også bliver sendt til dem, det bliver frasorteret/afvist

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 06-02-03 11:32

tak..... Jeg glemte lige at skrive udbyder på, men jeg har faktisk TDC (over kabel).

1000 tak for hjælpen. Nu funger' det

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-02-03 12:18

Det var så lidt....jeg skulle jo gøre mig lidt fortjent til pointene