/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Annulering...Hvordan
Fra : ibasa2005
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 01-10-07 21:30

nbvjhvhjgvg

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-10-07 21:32

Ibasa - folk på landet kan ikke anullere.
Men vi andre bruger ANULLER som står i den rude du har skrevet spørgsmålet i.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-10-07 21:33

Hov hov sorry

Jeg troede det var en anden ibasa som jeg kender.................... sorry

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-07 21:33

Du klikker da bare på annullering i dit spørgsmål, så bliver det annulleret.

Men du får ikke dine point retur, da der er svaret i dit spørgsmål.

Er det ikke dette spørgsmål du tænker på

http://www.kandu.dk/Spg110306.aspx

"lille du"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-10-07 21:37

Citat
Men vi andre bruger ANULLER som står i den rude du har skrevet spørgsmålet i.

ANULLER er det sådan det staves i Smørum

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-10-07 21:42

Vi annullerer slet ikke noget i Egedal men bruger "rup og stup" (håber det er rigtigt stavet)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 01-10-07 21:44

ibasa2005 - du behøver ikke at sætte så mange point på et spørgsmål.
Svaret bliver lige godt om der er mange eller lidt point.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-10-07 11:26

- i Frederikssund skriver vi "rub og stub"...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-10-07 14:10

How hov "Stouenberg" - du tager jo rettelserne ud af hånden på Ans.

Ans er min personlige stavefejlsretterinde.

Tqstefejæ retyer hef selb.........................em sag.