/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
forsvundet bruger i jobliste?
Fra : dr_benway
Vist : 424 gange
75 point
Dato : 30-09-07 10:50

Hejsa alle sammen
Jeg er en smule bekymret fordi at jeg ikke længere figurerer som bruger når jeg tjekker joblisten.(alt-ctrl-del..se faneblad brugere) der vil man jo normalt fremgå med navn. Jeg tænker at det kan være noget virus betinget? Er der nogen der kan hjælpe så jeg igen står som bruger.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-09-07 11:07

hvad står der da under joblisten ???

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-09-07 11:31

det lyder som om at du ikke er logget på med din brugerprofil eller du er kommet til at slette din brugerprofil. Er du administrator på pcen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-09-07 18:26

Har du fanebladet Brugere ? Den er nemlig lige forsvundet hos mig den var der fra formiddagen, men er forsvunden efter at jeg kørte Dial A Fix

Kommentar
Fra : dr_benway

Dato : 30-09-07 22:11

Jeg er administrator på PC'en og jeg skulle da meget gerne være logget på med min profil. Det er i hvertfald den jeg vælger når jeg logger på. Og ja, jeg har stadig fanebladet "brugere" men som sagt fremgår jeg ikke længere. mystisk!!!