/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikke afspille video
Fra : Nik_
Vist : 1012 gange
70 point
Dato : 25-09-07 22:12

Jeg kan af en eller anden grund overhovedet ikke afspille videoklip på min comp. Hverken med windows media player, real one player eller intervideo windvd 4.
Window Mediaplayer siger at fejlen er C00D11B1 som jeg så har forsøgt at rette men det er ikke lykkedes... Har prøvet at hente opdateringer og også at geninstallere det hele..

Nogen der kan hjælpe? Jeg er løbet tør for ideer.. Har ellers læst en masse internetsider om det, men det har ikke hjulpet..

Mvh. Nik_

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-09-07 22:14

Prøv at hente winamp, den bruger jeg altid selv og den virker

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 25-09-07 22:24

jeg tror du mangle codec for at afspille filmen

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 25-09-07 22:35

Nu har jeg downloaded en codec pakke.
Nu kan jeg se videoen i medie player, men nu er der bare ikke lyd på.....
I real one player kan jeg stadig ikke se videoen, men godt høre f.eks. music (mp3), så lyder på pc'en virker altså...

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 25-09-07 22:40

du har tjeket lydstyrken i medie player er skruet helt op.

Annuller spørgsmålet
Fra : Nik_