/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Fødselsdagsfest - Hvor?
Fra : Shagen
Vist : 407 gange
500 point
Dato : 23-09-07 21:19

Efter aldrig rigtig at have prøvet at blive fejret, sådan rigtigt, har jeg tænkt mig at samle alle de mennesker jeg kender godt, har kendt lidt og ville ønske jeg kendte bedre. Folk jeg arbejder med, går i skole med, har gået i skole med, folk jeg bor med osv. Alle sammen til en fødselsdagsfest for mig, at fejre mine 19år.

Det bliver samlet 125 mennesker - cirka.

Nu skal jeg blot finde et sted at holde det.

Jeg har kigget på de fleste barer og diskoteker i København, men de har alle nogle regler jeg ikke bryder mig om. Nogle steder skal man være 21år (dumt, når det er en 19års).
Nogle steder, har man kun stedet til kl 22, hvor der derefter kommer andre gæster- jeg ville foretrække kl 23 eller 24 helst.
De steder jeg har kigget på, har altså været rigtig små. Jeg nægter at tro på at (lad os sige at bare halvdelen dukker op) 60 mennesker kunne være der. Det ville være for åndssvagt.
Og nogle steder tager 50.000kr for det.

Er der virkelig ikke et alternativ? Kender I noget/nogen - bare et eller andet jeg kan gøre?

Hvad er jeres erfaring med de forskellige steder. Kender I noget? Nu gentager jeg mig selv i rent desperation. Kender I noget?

Mvh
Sofie

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 23-09-07 21:26

Der er jo massere af selskabs lokaler du kan leje. Du bliver nok nødt til at være lidt mere præcis hvad angår hvad type arrangement det er du vil holde om det bare er druk og dans og også om hvad det er for en beløbsramme du operere med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-09-07 21:54

Du lejer bare det "halve" af Oslobåden.....

Så kan I æde og drikke og danse hele natten.....

Og der er INGEN der skal køre hjem....

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 23-09-07 22:07

Okay -

Ja, dans og druk. Men man skal kunne sidde ned i grupper og bare snakke. Ingen mad og sådan noget, men med professionelle omkring - bartendere, dørmænd...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-09-07 06:24

Med 125 mennesker må du jo operere med et beløb i en vis størrelse, og husk at diskotekerne er en forretning ligesom alt andet, så hvis de holder stedet lukket for dig og dine gæster, så skal de dels tjene de penge de går glip af på andre mennesker den aften, og på dem der ikke dukker op de næste par weekends fordi de tror stedet er lavet om til private selskabslokaler.

50.000 lyder umiddelbart temelig kostbart, hvis det KUN er for lokaleleje, så hvad er der ellers med i prisen?

Kommentar
Fra : maler-fidusen

Dato : 24-09-07 09:35

Du kommer ikke ret langt for unger 50.000 kr hvis du vil "leje" stedet.... meget urealistisk.
og du kan jo heller ikke regne med at folk selv betaler for mad og drikke??
du må udspecificerer hvad du præcis ønsker og hvad der skal være inkl. i prisen?
Er du kun ude på at finde et sted hvor alle kan komme ind og dine gæster så selv skal betale entre- mad- drikke osv?
eller???

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-09-07 10:32
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 11:13

Start nu lige med at fortælle hvor meget du vil ofre.......

det er jo ikke noget der kan laves for 10 kr. pr. næse......

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 24-09-07 19:55

Jeg vil ha' det gratis.

Jeg har ikke sagt at jeg på den måde ville leje hele stedet. Jeg vil bare gerne leje det til tidligst kl 23-24. Og gratis. Og så skal det være stort, med en masse siddepladser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-09-07 20:03

Drøm videre

Det er kun ifølge loven man er voksen når man er 18 åbenbart

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 25-09-07 02:44

ØH......
Forstår jeg det rigtigt?
Du vil holde fest for 125 mennesker, der skal være masser af drikkelse, bartendere/tjener og dørmænd omkring dig, plads til at sidde ned, dans og det skal være gratis?

Tja.. når du finder stedet så giv mig adressen!!