/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
"engle og dæmoner"
Fra : maja-hjort
Vist : 763 gange
20 point
Dato : 21-09-07 11:01

Er der nogen her inde der ved hvor man kan finde en bograpport omDan Browns "Engle OgDæmoner":~

Jeg er ved at læse bogen, men vil gerne have en bograpport der til...

på forhånd tak for hjælpen...

Accepteret svar
Fra : klars

Modtaget 20 point
Dato : 21-09-07 11:23

Hej Maja-hjort

Et godt bud var at gå ind på den web-side www.studieportalen.dk
Der er der en mulighed.

Med venlig hilsen
klars

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-09-07 11:30
Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 21-09-07 11:35

Jeg har lige kigget inde på studieportalen og der er faktisk en, men hvis der er flere der har nogle forslag så er jeg meget interesseret. det er rart at have noget at samligne med.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 12:04
Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-09-07 08:33

Kan du ikke bare selv lave dine lektier?

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 26-09-07 08:34

Det er ikke lektier...

jeg er hjemmegående husmor ...

kan bare godt lide at læse bograpporten inden jeg læser bogen...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 26-09-07 08:50

Hmm, bog rapporten afslører jo også plottet, som i netop den bog er en altafgørende del, og derfor vil der ikke være nogen ide i at læse bogen hvis du først har læst rapporten

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 27-09-07 11:07

kortoververden.... det kan der jo være noget om

Godkendelse af svar
Fra : maja-hjort

Dato : 10-10-07 10:50

Tak for svaret klars.