/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
www.peteranswers.com
Fra : Thene12
Vist : 4272 gange
50 point
Dato : 19-09-07 19:43

Hej.
Min veninde vidste mig hjemmesiden www.peteranswers.com som er en spåmaskine som svarer på de ting du spørger den om. I skolen virkede den forbløffende perfekt ' det var faktisk ret uhyggeligt. Men ligeså snart jeg kom hjem og ville vise den til min mor virkede det ikke.
Er der nogen der evt har en mulig forklaring på hvorfor?
Og.. Er der nogen der ved noget om hjemmesiden fx hvordan den gør det ?

Katriine (:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 19:58

Hvis du "tror" en maskine kan spå om noget som helst "privat" - så er du langt ude....

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 19-09-07 20:05

Ja jeg ved det. Da jeg hørte om det først troede jeg heller ikk på det.
Men altså. Nu kommer lige hele historien som fik mig til at skifte mening :b

Mine 3 veninder stod på computeren og var inde på den her hjemmeside og så kommer jeg gående. Og jeg siger bare hej og spørger hvad de laver og de viser mig så hjemmesiden. De har IKKE sagt mit navn eller noget. Men så spurgte de den hvem der lige var kommet og den svarede så katrine. så tænkte jeg bare "jaja de har sikkert lavet et eller andet med den hjemmeside der" så sagde jeg at de skulle spørge hvad jeg havde i hånden. så svarede den "mælketaske" som jeg ganske rigtigt havde. Så spurgte vi den hvad der stod i nakken af min bluse hvorefter den svarede "lottotegn" som så også passede. vi spurgte den ogs om nogle andre ting og alle passede.
men jeg forstår det virkelig ikk.

ö

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-09-07 20:18

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 19-09-07 20:24

Den virker da af H..... til

Kommentar
Fra : myes

Dato : 19-09-07 20:28

Ja ja jeg skulle da også lige prøve. Men jeg blev godt nok snydt, for jeg fik bare at vide spørgsmålene ikke var relevante, eller at jeg ikke troede nok på ham til at den ville svare....
Sådan en gang fis*GG* Nej det er da meget sjovt, men man skal ikke tage det for alvorligt.

Kommentar
Fra : myes

Dato : 19-09-07 21:06

Jeg ved ikke hvad du har gjort som jeg ikke har gjort... Men nu har jeg siddet lidt med den, og uanset hvilket spørgsmål jeg har stillet, har den haft nogle svar den har kørt igennem igen igen.. Så er den sur på os, så tager jeg det ikke alvorligt... Nej, det er bare nogle standardsvar lagt ind, som så kører igen igen, ingen hokus pokus der du skal tænke så meget over... *GG*

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-09-07 21:16

Prøv med - om julemanden kommer i år.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 19-09-07 22:40

Pedro har ikke kunnet svare på et eneste af mine spørgsmål, ikke engang hvad tid solen står op i morgen.

Der er ikke meget spådom på den hjemmeside!

Kommentar
Fra : akle

Dato : 19-09-07 23:16

Prøvede også lidt. Det mest åndsvage vrøvl, jeg længe har oplevet. Så er "ånden i glasset" bedre og mere underholdende!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 20-09-07 10:29

Nej men det ogs underligt at den kun virker på nogle computere ' men er der nogen der har en forklaring på hvorfor?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 10:42

Citat
Nej men det ogs underligt at den kun virker på nogle computere ' men er der nogen der har en forklaring på hvorfor?

Ja

FUSK FUSK FUSK

Du kan sige dig selv det ikke kan lade sig gøre......

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-09-07 12:21

Jo ser du, man har opdaget at nogle computere på mystisk vis
kan tale med de døde, det er noget frekvens noget. Endnu vides ikke
hvilken frekvens det drejer sig om. Forsøg med scannere koblet til
en clairvoyant pc gav intet resultat.
Hjerneforskerne kender tre signalveje, elektrisk, kemisk og den ukendte
som arbejder på tværs af de to andre. Den logiske metode er ude af spil her.
Hvorfor har man ikke fundet ud af endnu. Teorien at nogle computere har en
ukendt kapacitet, forbindelse a la vores tredje hjerneforbindelse er noget
forskerne arbejder intenst med.
Så hvis du har en pc der tilsyneladende kan tale med ånderne vil jeg anbefale
at du henvender dig til nærmeste universitet. De vil med stor interesse undersøge
din computers arbejde.
Måske kan du få et forskningsprojekt opkaldt efter dig.

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 20-09-07 15:23

Haha ' min computer kan jo så bare ikk finde ud af det.

Ja Refi , men hvordan vidste den at jeg havde en mælketaske i hånden?!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-09-07 15:41

Citat
men hvordan vidste den at jeg havde en mælketaske i hånden?!

Der sad en nissemand i komputeren og tastede det....

Magen til vrøvl skal man lede længe efter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-07 12:34

Det er sikkert "skjult camera" Der er elever på skolen, som har lavet lidt sjov.

Virker det også på skolen i dag

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 21-09-07 14:08

Ja det virkede
I tror ikk på mig , men det ville jeg vidst heller ikk selv gøre.

Men hvis i nu lige havde bare lidt tillid og troede på mig hvad troede i så at der var grunden til det ?

Forresten så prøvede mine veninde det ogs og hun bor i den anden ende af landet og der virkede det altså ogs , så nej ikke skjult kamera.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-07 16:19

Citat
Men hvis i nu lige havde bare lidt tillid og troede på mig hvad troede i så at der var grunden til det ?

At du har en hjerneskade.

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 21-09-07 17:02

Joe tak ' Hvis du iik har noget relevant at sige så smut dog.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 17:07

Citat
Men hvis i nu lige havde bare lidt tillid og troede på mig hvad troede i så at der var grunden til det ?

Der er ingen grund, og INGEN tror på dig mere end de tror på julemanden

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-07 17:10

Citat
Hvis du iik har noget relevant at sige så smut dog.

Hvorfor det?
Jeg morer mig over din godtroenhed. Der sidder sikkert nogle
og griner af dig, fordi du hoppede på deres fupnummer.
Vågn op ellers blir du den store taber i livet.

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 21-09-07 21:26

Teil & Refi ' Har jeg bedt om jeres mening?
Vi kommer vidst ingen vejne med det her ,
thanks for support. eller ikk.

Kan man lukke det her på en eller anden måde ?
Og nej jeg spørger ikk Teil & Refi .

Sut for en hjemmeside , ingen hjælp at få!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-09-07 21:29

Du kan acceptere et svar eller annullere spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Thene12

Dato : 21-09-07 21:30

tak ans !

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-09-07 21:50

Se - vi har allerede gættet hvad du vil......

Er vores maskiner nu synske

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-07 22:49

Citat
Kan man lukke det her på en eller anden måde ?

Totalt uden evner.
Dig kan man bilde hvad som helst ind.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-09-07 22:50

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 2
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 7

Accepteret svar
Fra : Fberg

Modtaget 50 point
Dato : 22-09-07 13:56

JEG HAR LØSNINGEN PÅ PETERANSWERS!

Den svarer kun det man selv ber den om... Istedet for at skrive: Peter, please answer blablabla så skriver man: .(punktum) Hans øjne er blå:

selvom man skriver det ser det ud som om man skriver Peter osv. og spørgsmålet skriver man bare som hvilken farve er mine øjne fx.... det er en meget skæg lille ting..

Kommentar
Fra : vith

Dato : 22-09-07 14:34

Ha-ha! Nu er den faktisk meget sjov - jeg vil straks "drille" min kæreste!

Hvordan i alverden fandt du ud af det, Fberg?

Godkendelse af svar
Fra : Thene12

Dato : 22-09-07 16:25

Tak for svaret Fberg. :)

Kommentar
Fra : pretty-IN-pink

Dato : 03-01-08 16:37

D" virker heller ikk ved miig mere, først virkede D" inde ved miin bror så da jeg skulle vise mine veninder hva det var virkede det ikk mere!

Kommentar
Fra : almaliva

Dato : 20-06-09 14:58

Forstod Ikke Det Fberg Skrev - Nogen Der Kan Forklare Det Anderledes?

Kommentar
Fra : borg1994

Dato : 21-02-11 07:21

hahaha teil og refi i er da for grineren, og til dig thene så er du en smatso, haha syntes det er fedt at det kun er mig teil og refi der kender den, HAHAHAHA LÆ DET TABERE!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : borg1994

Dato : 21-02-11 07:23

FBERG DU ER EN SLADREHANK
´
og en fed NAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!