/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
msn webcam bagved en proxy ser
Fra : lilletroll
Vist : 471 gange
50 point
Dato : 19-09-07 00:58

hej
når jeg er på job, og det er jeg i 14 dage af gangen , bruger jeg tit webcam med familine.
men nu er vi kommet over på en anden server og nu kan jeg ikke sende eller modtage webcam på msn.
jeg har tastet rigtig proxy server adr ind og port nr.
jeg kan godt bruge msn men ikke sende og modtage webcam. nogen der har en løsning.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-09-07 09:35

Hmmm! Mon ikke Web Messenger er løsningen for dig?
http://webmessenger.msn.com/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-09-07 09:42

ellers må du igennem http://www.google.dk/search?hl=da&q=Proxy+server+og+Webcam&meta= da der åbentbart er flere muligheder.
Afvent om der er andre med et mere kvalificeret svar

Kommentar
Fra : lilletroll

Dato : 21-09-07 07:43

jeg kan godt bruge msn men ikke webvam på den, der kommer ingen billede frem når webcam aktiveres.

på web messenger kan man der bruge webcam....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 11:26

lilletroll... jeg kan næsten gætte mig til, at du er offshore (mned navnet og 14 dage ude). Har selv været det fra 1981-2006... er nu gået i land.
Webcam sluger en hel del båndbrede, og jeres systemansvarlige har med garanti blokeret for det. Irriterende men du må igennem ham, eller prøve med det program jeg benyttede (dengang), det var nemlig ligeglad med firewalls og andre "blokader"... finder lige frem til hvad det hedder - kan ikke huske det, men skal nok finde det. Det kræver bare i begge har det installeret.
Vender tilbage om lidt...

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 11:31
Kommentar
Fra : lilletroll

Dato : 21-09-07 11:46

ja det er rigtigt 14 dage ud på en olieplatform.
desjove er bare at det har virket, men vi er nu kommet over på en anden net det er hurtiger. og gemmen en proxy server, det var vi ikke før.
men jeg vil da prøve det program næste gang for og se om det virker

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-09-07 11:56

Der er nok ikke andet at gøre, men ta' dig da en snak med den systemansvarlige... du er nok ikke alene om problemet.
For mig selv (offshore), så har det været Lauritzen Offshore, Statoil, DONG, Ensco, Maersk... over hele kloden, men nu hjemme (godt job i land).