/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
filezilla
Fra : Clausvell
Vist : 463 gange
24 point
Dato : 17-09-07 17:05

hej er der nogen der kan forklare mig på dansk hvordan man oploader med filezilla

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-07 03:12

Marker de filer du vil oploade, når det er gjort så højreklik og vælg opload.

Jeg syntes dog dette ftp program er nemmere at bruge og er også gratis http://software.visicommedia.com/en/products/aceftpfreeware/

Jeg bruger det selv.

//bentjuul

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-09-07 03:21

filezilla
HVEM VIL DU DELE DINE ??? LOVLIGE FILER MED
LÆS HER____________FØR DU BLIVER FATTIG
http://www.piratgruppen.org/forum/index.php?sid=37bb32423c1264a4afd22c2649d3cc41
?????

AT DELE FILER_____ UDEN AT TÆNKE SIG OM

KOSTER PENGE_ RESTEN AF LIVET.
MEN ØNSKER DU bare AT DELE MELLEM VENNER,
SÅ BRUG EN ANDEN FORM FOR FIL_ DELING

http://www.wfshome.com/
PM =

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 18-09-07 03:38

Nu skal Clausvell bruge programmet til at oploade sin hjemmeside, så gem dine spøgelser disken til en anden dag.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 18-09-07 14:53

hej igen bent

jamen jeg fandt så ud af at jeg manglede ftp clienten for at uploade med filezilla, så da jeg havde hentet den så gik det godt, indtil at den meldte om 3-4 mislykkedes overførelser....

men så tog jeg kontakt til fætter fra sjælland, og så aftalte vi at jeg ville sende ham en kopi af den mappe hvori mine filer til hjemmesiden ligger. fordi jeg før havde brugt dreamweaver og den har fungeret hele tiden, indtil her fornylig hvor den gang på gang mistede forbindelsen lige i slutningen af overførelsen til domænet....

Og det blev jeg så træt af at jeg valgte og prøve en anden ftp client, som jo så var filezilla...

men når kopien af hjemmesiden så når i min fætters hænder, vil han prøve at finde fejlen hvis han kan....for jeg kunne ikke.....

men siden du har svaret på to af mine ?, så kunne det da være rart med noget hjælp her, med at få dreamweaver til at virke for mig igen.....

Mvh Claus V