/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Har fundet en del free temps
Fra : Clausvell
Vist : 615 gange
37 point
Dato : 16-09-07 00:43

Hej

jeg har været så heldig at have fundet en hel del gratis templates, både flash og almindelige...

men jeg vil nok vælge at bruge de dem der understøtter flash

jeg ved bare ikke hvordan og hvorfor min dreamweaver ikke kan åbne åbne de flash templates som designer men kun som codes.... er der nogen der ved hvordan jeg gør dette, og dermed osse får mulighed for at redigere i dem på den måde som jeg mest bekendt med.....

Mvh Claus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-09-07 01:24

Dreamweaver kan ikke åbne og redigere flashfiler (fla-filer), de åbnes og redigeres med Flash 8 eller andet Flash program.

Du kan kun implementere dine færdige swf-filer i Dreamweaver.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 16-09-07 15:50

ok hvad er swf filer så er det den slags som dreamweaver normalt laver jeg forstår ikke helt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-09-07 17:05

SWF-filer er færdige flash-filer som du kan sætte ind f.eks via Dreamweaver på din hjemmeside. En SWF-fil kan der ikke redigeres i.

Dreamweaver laver html sider som kan læses af din Browser.

Men kan du ikke give et links til en af de templates du har fundet, så er det måske nemmere at hjælpe dig.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Clausvell

Dato : 17-09-07 19:34

Hej bent

her er linket til hvor jeg fandt de templates nederst på siden

http://www.freewebtemplates.com/template.php?id=5

mvh claus

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-09-07 21:27

Jeg har prøvet at downlode et par stykker af dem. Først skal zip-filerne udpakkes, hvorefter jag kan se på dem jeg har udpakket, at de består af 3 filer.

1 html fil som du skal loade ind i dreamweaver, men der intet at rette i dem
1 swf fil der loades ind sammen med html-filen
1 swi fil der er udgangspunktet for swf-filen - denne kan der redigeres i hvis du har programmet SwishMax herfra http://www.swishzone.com/index.php

//bentjuul