/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
En gratis eps viewer
Fra : Merrild89
Vist : 3681 gange
100 point
Dato : 12-09-07 09:10

Hej jeg skal bruge en gratis .eps viewer?
Jeg har selv søgt efter en, men, jeg synes ikke rigtig der er nogen af dem der virker?!??! nogen der kan hjælpe mig? så ville jeg blive rigtig glad!

Det skal helst være en man selv har lidt erfaring med så man ved at den virker

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-09-07 10:18

Og det skal lige siges at jeg har prøvet med infranview og xnview...
Og har så lige nu fået at vide at det er eps filer lavet på en mac :S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 16:48

Citat
Og har så lige nu fået at vide at det er eps filer lavet på en mac

Og det er vel også der de skal ses - eller ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 17:01
Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 12-09-07 17:20

Når jeg modtager EPS filer fra MAC som jeg skal arbejde vedere med på min PC, - er der normalt ingen problemer med at lukke dem op, - men jeg tror nu heller ikke det er det som menes. Jeg forestiller mig, at du gerne vil have en oversigt over et antal EPS filer (illustrationer eller billeder) - er det det du mener?
Filerne kan jeg åbne i Illustrator, - eller f.eks. indsætte i Pagemaker eller InDesign.
Ammitz

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-09-07 21:32

Alle filerne skal ses på en pc, og det skal som sagt være et gratis program.

Jeg behøver ikke kunne redigere i dem, eller gemme dem til andre fil formater.

Jeg skal bare kunne åbne dem :D

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 22:05

Det er der da masser af billedbehandlingsprogrammer der kan klare....

Kan de ikke pga. det er fra Mac - gør du bare som i linket....

Kommentar
Fra : Merrild89

Dato : 12-09-07 22:07

så skal man Købe programmet... det link du har sendt mig kan ikke konvertere .EPS ikke så vidt jeg kan se

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-09-07 22:14

Normalt burde det slet ikke være nødvændigt at konvertere noget....

Kvaliteten er bare ikke optimal, men det er vel underordnet hvis du bare skal se dem....

Skal du have noget der virker ordentligt, gælder GRATIS ikke mere....

Sådan er det alt....