/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Weekenden er slut Part2
Fra : thyfoon
Vist : 679 gange
500 point
Dato : 09-09-07 19:26

Nu er jeg fræk og laver en mere hvordan er din/jers weekend gået jeg har desvære fået en blodprop i venstre arm så nu skal jeg igang med at træne den op håber det bliver godt igeng havde ikke regnet med at jeg skulle ha sådan en i en alder af 30,5

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 20:05

Ja det er rigtig at weekenden er slut, men det gør den på Søndag igen, og de mange Søndage der kommer de næste 50 år og mere til, så rolig min ven du har mange Søndage foran for dig.

dr.dem

Kommentar
Fra : pve

Dato : 09-09-07 20:17

Ja det er sgu lige før jeg siger jubbiii. LIdt hård weekend med diverse familie tam tam som sig selv er fint nok, men i den anden ende af landet + har ikke haft en fri weekend siden juli.

Nå men hvorom alting er så er man vel selv ude om det.

Fortsat god weekend + god bedring

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 20:32

Først god bedring Thyfoon, hvis du har fulgt med i tråden fra taunus anden, så ved at jeg høster på livet løs, og der er oceaner af korn har holdt fyraften nu, regnvejr

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-09-07 20:39

o.v.n her på fyn er der tørvejr og vi har haft det dejligest solskinsvejr

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 21:09

Jeg er fra Thy og regnen kom allerede kl 19, den skal nok komme til jer fynboer også holder lige en pause, jeg har fået gæster

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 09-09-07 21:14

I danmark regner det ikke endnu men det kommer nok snart

dr.dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-07 21:29

Rigtig god bedring Thyfoon, jeg syntes godt nok du rager for meget til dig .

Joo min week-end er forløbet rigtigt godt. Skulle lige have revance fra sidste week-end, som på det nærmeste gik i vasken, da jeg fik lungebetændelse.

Vi ville tage til Holbæk campingplads (nærmere Vipperød), men den plads kunne vi ikke li', så havde vi hørt om en campingplads ved Rødovere, så tog vi dertil, men den brød vi os nu heller ikke om, så fortsatte vi turen til Maribo Campingplads for den plads kender vi og syntes rigtigt godt om. Da vi igår ville tage i byen for at handle ind viste det sig, at der var arrangeret et stort Tatoo, det var simpelthen helt fantastisk, mange brassbands, garder, garderhusarene med deres flotte heste, osv. vi hørte på dem hele dagen. Nød musikken og alle de flotte uniformer.

Vejret var også med os, tørvejr en hel week-end, det er vist mere en man kan ønske sig

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 09-09-07 21:47

God bedring Thyfoon, det er sgu ikke en rar ting

Jeg syntes vi har haft super fint vejr denne weekend, lidt blæst noget at tiden, men i betragtning af at vi vist kan kalde det sen-sommer, så skal vi vist være glade for det

Jo da, fin weekend for mig Slet ikke noget at brokke mig over

- Anden

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 23:11

Fin fin weekend - flyttet hylder og dets indhold og ryddet op, nu kan jeg se en ende på sliddet.

Så står på rengøring i morgen - nøøj, hvor bli'r her pænt!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 13:07

Du var tidlig ude med kommentaren, weekenden er slut, det er først om to timer den slutter jeg er igang med at afspille og brænde en lyd Cd, som jeg lige har købt og hentet, og bruger ventetiden til at skrive denne lille kommentar, solen skinner og jeg regner med at sætte brormand på høstmaskinen, når jeg tager på arbejde

Accepteret svar
Fra : taunusanden

Modtaget 500 point
Dato : 10-09-07 13:29

Her lige haft besøg af en veninde. Pigerne er sgu vilde med min hvalp, rigtig score hund
Hmm.. Gad vide om det kan lade sig gøre et smugle en lille hvalp med i byen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 13:53

Hvad kan ikke udvikle sig til med den hund Matador Kvik var da med i byen, så hvorfor ikke

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-09-07 15:22

Ja, grisehandleren fik jo en "SVOGER"

Hvalpen er da et godt alternativ til frimærker, ikk' hr. And?

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-09-07 15:27

Jo da, han er da ihvertfald sjovere end frimærker
Tja, visse værtshuse kunne han da nok få lov at komme med ind på
Vi må "til staden" og gå tur i parken, så kan jeg muligvis være så heldig at tiltrække nogle hun køn

Godkendelse af svar
Fra : thyfoon

Dato : 10-09-07 21:27

taunusanden det er også din scorhund der scor dig 500 point *gg*.
til alle ander forsat god søndag der er 2½ time tilbage

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 10-09-07 21:45

Tak for points
Men.. Øhh.. Er det ikke mandag idag??