/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
STL_S TILLYKKE FORSENT
Fra : miritdk
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 08-09-07 13:40

MED månedens præmie

flovt at man ikke havde opdaget det i tide (havde du selv set det ????? )

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 13:45

Jeg havde godt set det og undret mig over at vores allesammens sikkerheds mand, ikke skulle have en tillykke tråd, så STORT TILLYKKE herfra
måske skulle vi vente med at ønske tillykke, indtil præmien virkelig er dukket op

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-07 13:51

o.v.n hvorfor filan oprettede du så ikke en tråd ??? HMPFF

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-07 13:51

Næh, jeg havde ikke set det

Men er der overhovedet nogen, der nogensinde har fået den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-09-07 13:53

Citat
Men er der overhovedet nogen, der nogensinde har fået den
netop derfor min bemærkning om at vente til præmien er udbetalt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-09-07 13:53

typisk dig stl_s

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 08-09-07 22:26

sløve mig, heller ikke opdaget noget. præmien skal nok dukke op, bare rolig.
men det tog dæleme lang tid.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 10:22

med den langsomme præmie
STL_S

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 10:23

Havde ellers dentreret det så det så pænt ud....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 12:17

Hold op med at bruge fremmedord som jeg ikke forstår moster prøv i stedet at klikke på luppen oppe i højre hjørne, så kan du få en prøve visning af dit indlæg, så du kan se om det står som ønsket.
Jamen miritdk du kom da med tråden, hvis jeg også havde skrevet en, var det spildt arbejde når engang de mange point bliver omsat til rigtige penge, mon så stl_s får en endnu flottere side

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 13:18

Gui, o.v.n., det anede jeg virkelig ikke

Taark

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-09-07 14:17

Jeg vidste heller ikke det med luppen . Har da faktisk savnet den funktion. Så TAK o.v.n.

Moster, skal vi splejse til lidt point til o.v.n. ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 14:32

Stl_s hold op med at drille, fordi jeg er nærig og miritdk bruge point på tillykke tråden, kom hellere ind og hjælp mig: http://www.kandu.dk/spg109347.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-09-07 14:59

Citat
fordi jeg er nærig og miritdk bruge point på tillykke tråden
.. nåååeehhhh var det lige der hunden lå begravet o.v.n (skam dig)

stl_s o.v.n kan da få point her så kan i spare jeres dyrebare samme

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 16:34

stl_s - den er bare i vinkel med de poængs til kogepladen

Tastaturhalløjet er desværre ikke mit køkkenbord......

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-09-07 20:21

Aner jeg en sammensværgelse

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-09-07 23:12

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 09-09-07 23:30

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-09-07 23:34

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 00:06

Sikke fromme alle er jeg kan da også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-09-07 00:10

Ups det blev ikke den rigtige, den kommer her nej miritdk jeg skal ikke have pointene fra stl_s, det ham som bliver udsat for den lange ventetid

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-07 05:48

stakkels stl_s der må vente og vente og vente - men nu jeg alligevel ikke kunne sove mere - eller blev smidt af sengen må jeg vel hellere acceptere

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 10-09-07 05:49

Tak for svaret stl_s.