/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
ændre sprog i engelsk version
Fra : solling
Vist : 326 gange
200 point
Dato : 07-09-07 12:57

hej hej håber at der er nogen der kan hjælpe mig med et lille problem. jeg har en engelsk version af office/word... kan jeg ændre sproget i den til dansk.... altså jeg tænker ikke på ordbogen hvor jeg har fået installeret dansk ordbog men sproget i menubaren osv.......

er der et sted hvor man kan downloade en dansk sprogfil eller sådan noget eller skal det bare ændres et sted i selve programmet..... hjælp

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 07-09-07 13:01

nej, desværre
for frit at kunne vælge mellem sprog, skal man have fat i en MUI version (flersproglig udgave)

Annuller spørgsmålet
Fra : solling

Dato : 07-09-07 13:45

fandt selv en løsning...sorry men tak alligevel