/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvordan besked ved ny mail?
Fra : hotmailspasser
Vist : 896 gange
20 point
Dato : 03-09-07 10:41

Hej

Hvordan får man besked ved ny mail (lyd eller pop-up eller hvilke muligheder der nu er)? Jeg har to hotmail-konti. De ser forskellige ud og jeg ved ikke, om der er nogen forskel mht. mit spørgsmål...: den ene er en gammel fra 2000, den anden nyere fra 2005.

Tak :)

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 30 point
Dato : 03-09-07 10:53

er dine hotmail kun tilgængelige online - eller integreret i for eks outlook express ?????

btw - hvis du bruger messenger vil der automatisk komme både lyd og popup ved ny mail

ville nu nok yderligere anbefale dig den nye windows live messenger for at undgå de sårbarheder der lå i de gamle versioner

Godkendelse af svar
Fra : hotmailspasser

Dato : 03-09-07 11:01

Tusind tak for svaret miritdk :)

- ikke integreret i Outlook eller lign. Hvilke mulighder har jeg så, tror du?

- messenger: så skal jeg være logget på, for at der kommer lyd og pop-up, ikke?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 11:08

jo du skal være logget på messenger for besked - men du kan jo vise dig som offline hvis du vil være i fred

For i øvrigt - skal du have fat i den nye så er det en god ide at afnistallere den/de gamle du har liggende først (du taber ikke din kontakter)

hvs du går i start - kør - kopierer nedenstående ind i kør:

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

klik ok - og genstart din maskine - så er alt væk - og du han hente den nye windows live messenger - her:

http://www.windowslive.dk/?p=LiveMessenger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 11:09

ps du får ALTID besked om nye mails ved opstart af messenger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 11:10

ekstra ps -

velkommen til kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-07 11:15

Velkommen på Kandu hotmailspasser, du behøver ikke godkende det første indlæg, og indlægget fra mirtdk hjalp dig ikke ret meget, næste gang lader du bare spørgsmålet stå åben og venter på svar fra mere eller mindre vidende brugere, og du må gerene deltage med dine bemærkninger, så vi bliver guidet på sporet, hvis nu vi skulle have misforstået eller svarer for kort eller uforståelig.
Men nu til spørgsmålet, jo Messenger skal være åben for at give signal når der er mail, af andre værktøjer er der blandt andre denne: http://www.poptray.org/ jeg har ikke selv afprøvet den, men der står i teksten af den skal kunne vise hotmail

Kommentar
Fra : hotmailspasser

Dato : 03-09-07 11:23

tak :)

- hvorfor giver de ikke bare én den nye version? Det skete med min nyeste hotmailkonto fra 2005 - en dag her for ikke så længe siden, så den bare helt anderledes ud, mener jeg. Men der skete ikke noget med den gamle (der er oprettet i 2000 i udlandet og bruger engelsk sprog). Der var ingen tilbud om at opdatere til nyere version. Hmmm.

Nå, men tusind tak for hjælpen. Jeg prøver.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-09-07 11:44

Ja prøv, er der vanskeligheder så stil et nyt spørgsmål, nu bliver det her utilgængelig om kort tid

Kommentar
Fra : hotmailspasser

Dato : 03-09-07 11:44

tak for info o.v.n. Jeg er jo ny.... :)

Kommentar
Fra : o.v.n.