/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
slette spørgsmål
Fra : danielsss
Vist : 529 gange
50 point
Dato : 02-09-07 17:27

Hej, hvordan får jeg slettet mine spørgsmål

VH
Ib

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 02-09-07 17:29

Det kan du ikke når først der er skrevet kommentarer til dem.

Men hvis du ikke mener at have fået et ordentligt svar, kan du annullere spørgsmålet (nederst i spørgsmålet kan du klikke for annuller)

Men spørgsmålet bliver stående under din profil, men kan ikke kommenteres yderligere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 17:33

Du kan ikke slette dem, men du kan acceptere et af svarene i dine spørgsmål.

Du kan også annullere, men hvis du har fået et korrekt svar, så bør du acceptere svaret.

Til højre på siden har du mulighed for at acceptere et svar, som du mener du kan bruge.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-07 17:33

Og du mister ligegyldigt hvad dine point.

Kommentar
Fra : kimse_29

Dato : 02-09-07 17:35

Citat
- Ubesvarede 6
- Besvarede 0
- Annullerede 2
- Slettede 0
Ialt 8

Mon ikke det her siger det hele???
Dine point får du jo ikke tilbage igen alligevel, uanset om du acceptere eller anullerere det!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 17:37

Hvis brugeren selv annullerer spørgsmålet, så får man 5 ledige point retur, det samme gælder ved et accepteret svar.

Hvis det er kandu, der annullerer et spørgsmål, så bliver der trukket 5 ledige point fra kontoen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 17:45

Jeg synes nu du i det mindste burde svare i dine spørgsmål

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=259098

Du er ikke vendt tilbage i et eneste

Men hvis du ikke selv vil annullere eller acceptere, så annullerer kandu spørgsmålet 3 mdr. efter du har stillet det.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 19:56

Du må igang med at rydde op i dine spørgsmål, så får du meget bedre hjælp herinde
Med at rydde op mener jeg, annullere eller acceptere..
God arbejdslyst

- Anden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-07 20:59

Desværre er der alt for mange her på KANDU, som stiller alt for mange difuse spørgsmål og forventer at få et perfekt svar.
Oftest bliver de samme personer utålmodige over, ikke at få et brugbart svar, som så i mange tilfælde bliver annuleret inden for 24 timer, og oftest hurtigere.
Det giver ikke os andre en kinamands chance for at hjælpe, da vi oftest har andet at tage os til, end at hænge på nettet 24 timer i døgnet.
Et spørgsmål bør derfor ikke kunne annuleres før det har stået åbent i mindst 24 timer, lige som det bør koste spørgeren de point der er stillet til disposition for det. - Så kan man måske lære at tænke sig om, før man stiller et intetsigende spørgsmål!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:04

severino - jeg er lidt enig med dig
dog syntes jeg det er værre med de der lader spørgsmålene hænge og aldrig gør en s... ved dem.. Nok anullerer kandu dem, men det er stadig respektløst af spørgeren overfor dem der har forsøgt at hjælpe

- Anden

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-09-07 21:18

Citat
Et spørgsmål bør derfor ikke kunne annuleres før det har stået åbent i mindst 24 timer, lige som det bør koste spørgeren de point der er stillet til disposition for det. - Så kan man måske lære at tænke sig om, før man stiller et intetsigende spørgsmål!

"Et spørgsmål bør derfor ikke kunne annuleres før det har stået åbent i mindst 24 timer"

Ikke enig, hvis spørgeren selv har fundet svaret er det da ok at annullere.

"lige som det bør koste spørgeren de point der er stillet til disposition for det."

Hvis en bruger har svaret i et spørgsmål, så har det "kostet" spørgeren de point, der er stillet til disposition.

"Så kan man måske lære at tænke sig om, før man stiller et intetsigende spørgsmål! "

Man kan måske også lære at tænke sig om før man kommer med et intetsigende svar

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-07 21:28

Det kan jeg godt give dig ret i ans!
I princippet annulere jeg ikke et spørgsmål, selv om jeg kun har stillet ganske få af dem, men har givet point til den som kom med det bedste svar for denne persons interesse i emnet.
Point kan jo ikke bruges til ret meget andet end at forære til pointryttere. Min købmand vil i hvert fald ikke modtage dem som betaling!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 21:35

Det må vi sgu få opdraget købmanden til... HØRT!!
Tja.. Jeg har da lige brugt 100 point på smalltalk, bare for at bruge lidt af dem
Har ikke rigtig haft nogen seriøse spørgsmål her på det sidste, men det er umuligt at holde sig fra denne side!! Den er meget bedre end TV om aftenen

- Anden

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 02-09-07 21:39

FLUEBEN VÆK

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-07 23:32

Ja ja "taunus en eller anden", der skal ikke så meget til at overgå dansk fjernsyn!
Men en af vores ellers så trofaste gæster her på KANDU, har da smidt håndklædet i ringen.

Vi håber at høre fra dig igen MOLO!

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 02-09-07 23:47

Øhh.. Er der noget jeg ikke har fattet??
Eller er der blevet lukket for hans internet

Godkendelse af svar
Fra : danielsss

Dato : 03-09-07 16:08

Tak for svaret dova.