/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke Nordsted1
Fra : miritdk
Vist : 659 gange
100 point
Dato : 02-09-07 09:41

så gik der atter et år og du har fødselsdag idag (hvis du skulle have glemt det i farten)

Håber du får en dejlig dag -men vejret ????... lidt ustabilt men da heldigvis også lidt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-09-07 10:06

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 02-09-07 10:23

Tillykke med de stadig 29.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 02-09-07 10:35

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 10:49

Hurra hurra hurra Nordsted1

Hvor går tiden dog stærkt. Jeg synes næsten altid det er ens fødselsdag.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-07 11:03

Nordsted1

med fødselsdagen!!

For huun er så åång, og så øndi ser hun uj, for huun er så åång, og så øndi ser hun uj

Kram fra HanneMoster

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 02-09-07 13:14

Jeg vil oz

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-07 14:27

Fijala - jeg synes, der er meget længe mellem mine fødselsdage...... Sønderjysk kaffebord og gaver kun een gang om året

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 02-09-07 15:52

Nordsted1tilykkemedfødselsdagenhåberdufårengoddag *LOL*LOL**

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-09-07 20:13

jeg synes såmænd også der er længe imellem pakkerne men efter dåbsattesten at dømme er der ikke. Tiden flyver jo med jetfart afsted.
Vi har da lige pakket julegaver op ikk.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-09-07 21:16

Johhh, det har vi da - men nu er skoleferien slut, så er det snart jul og jeg har fø'sda' lidt før

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-09-07 21:58

Det kan nåes endnu

med dagen

Opfør dig pænt det næste års tid, gider ikke mere regn

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 03-09-07 08:23

Iih mange mange tak for jeres hilsener, det luner.

Dagen gik ikke helt som forventet, jeg er rigtig godt gammeldaws forkølet, så gæsterne var her kun
i meget kort tid, datteren hentede min dyne ind i stuen og sagde at nu havde jeg bare med at hoppe nedunder den, så smed hun på det nærmeste gæsterne ud, dvs hun inviterede dem hjem til sig selv. Jeg må ærligt indrømme, at det faktisk var dejligt at komme til at ligge/sidde ned uden at skulle lade som om jeg havde godt.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 03-09-07 08:26

Tak for svaret Nordsted1 og nu er det så blevet til: RIGTIG GOD BEDRING DIN STAKKEL- men muligheden for at hygge dig er forhåbentlig tilstede trods alt