/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
uroligt internet-program/skriv
Fra : danielsss
Vist : 351 gange
50 point
Dato : 01-09-07 21:39

Undertegnede har fået et problem, med et meget uroligt internetprogram, det viser sig som dialogbokse der åbner og lukker samtidig med at det flakser rundt på skærmen, curseren farer ligeledes rundt, tror det er "snavs", men er der nogen der har et godt råd. EVT. et dansk renseprogram, eller noget der er lidt nemt at gå til.
VH
Ib

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-09-07 21:42

Ind på www.arlet.dk der er en onlinescanner der virker mod det meste
Mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-07 21:58

- Ubesvarede 7
- Besvarede 0
- Annullerede 0
- Slettede 0
Ialt 7

Citat
men er der nogen der har et godt råd

Ja - luk dine spørgsmål fremfor bare at stille nye....

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 01-09-07 22:17

Godt ord igen refi..
Vi har jo ikke alle været med på kandu siden "ruder konge var knægt"!
Måske ved manden slet ikke hvordan han sletter!!!
Kom nu..
Tro på det bedste i dine medmennesker..

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 01-09-07 22:18

LOL refi - at gå ind og se historik istedet for at besvare spørgsmålet

Kommentar
Fra : Bertlov

Dato : 01-09-07 22:20

Øh..
Jeg ved altså intet om pc'ere så jeg svarer ikke på dit spørgsmål Ib (eller danielsss)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-09-07 22:20

Svaret er jo givet

Så lidt extra lærdom er nok ingen skade til

Og spørgeren bad om et godt råd....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-07 22:38

Kom med en log fra HijackThis, du får udførlig vejledning og kan hente programmet her: http://sptlarsenserious.googlepages.com/hijackthis det er stl_s herfra Kandu som står bag, og han vil sikkert komme senere og analysere din log, en anden mulighed er at oprette dig som bruger på http://www.malwarecheck.dk også stl_s som huserer der + Arlet til at hjælpe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-07 08:08

danielsss du har tilsyneladende haft samme problem siden 17.06 - så det er da på tide at få gjort noget ved det så du ikke ødelægger din maskine

du kan oprette dig gratis som bruger her og følge vejledningen

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=9

derefter lægger du loggene i denne

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=11&sid=b7c8888617ec71a372196227bfb192a2

så får du kvalificeret hjælp

Annuller spørgsmålet
Fra : danielsss

Dato : 02-09-07 17:19

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål