/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
multi medie card til pocked pc
Fra : smadderdk
Vist : 433 gange
50 point
Dato : 01-09-07 10:41

Er det muligt at bruge et mmc plus kort til min pocked pc som er en medion md 95000 . På forhånd tak. Og hvad er forskellen på en almindeligt mmc kort og et mmc plus kort.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 10:58

et standard mmc kort er 7 pins mnes et mmc plus er 13 pins
Så du skal vælge det der passer i

Synes lige du skal have dette med

http://www.navigon-user.dk/forum/viewthread.php?forum_id=123&thread_id=1292

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-09-07 11:07

Ring evt til hotline hos Medion og spørg.
Alle ugens dage (også søndag) mellem 08.30 og 22.00 på 70204233

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-09-07 14:27

Hej smadderdk

jeg kan umiddelbart ikke svare på dit spørgsmål:

Citat
Er det muligt at bruge et mmc plus kort til min pocked pc som er en medion md 95000 . På forhånd tak. Og hvad er forskellen på en almindeligt mmc kort og et mmc plus kort.

Men hvorfor køber du ikke et SD-kort, de koster snart ingen penge.
Jeg har selv et 2 GB SD kort i min MD95000, så jeg på den måde har alle kortene installeret.

Mvh
Ivan