/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
dypkoger
Fra : gulvang
Vist : 4962 gange
100 point
Dato : 31-08-07 01:43

findes der et sted hvor man kan købe en dypkoger til rejsebrug beregnet til 110 volt,den skal bruges til at koge vand i et krus ? mhv.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-08-07 06:56

Hvis det er USA eller Canada du skal til, er det langt billigst at købe den derovre.

MVH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-07 08:13

http://rejsequip.dk/firmgavr.htm

dyppekogere er nemlig som teil skriver altid billigere når man kommer ud af dk - men er det til at bruge herhjemme kan du få den stort set alle steder (isenkræmmer - spejder butikker - supermarkeder - osv osv)

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 31-08-07 08:19

Hvis du tænker på Danmark er svaret NEJ.

Med venlig hilsen
hawaii7

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:30

Må jeg lige spørge (dumt)?
Kan man ikke bare en rejsestikomformer (ja hvad heder den?) og så varmer den bare langsommere?

For en del år siden rejste vi en del i familien, og da købte vi en lille elkedel - den var smartere, men fyldte selvfølgelig lidt mere.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:30

bruge...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-07 08:42

Citat
dyppekogere er nemlig som teil skriver altid billigere

Nu rabler det for mirit. Jeg dypper ikke noget nogen steder.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-07 08:43

jomfruane - jo det er mest almindeligt at købe en omformer hvis man absolut skal have sit danske el-udstyr med

hawaii ???? nej til hvad ??? 110 volts kogere kan godt købes i dk (60 hz) - har jeg da gjort

stadig - det ER billigere at købe sådan en lille ting hvor man kommer hen i udlandet - skal den bruges i dk er der jo ikke noget problem.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:44

et dyp, flere dyppere - den er da fin - finnere

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 31-08-07 08:45

Men så bruger man halvdelen af sin ferie på at finde dyret.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-08-07 08:45

teil - kom du bare an - en stor gryde kogt vand til dig står klar - man får sådan en flot rød farve har jeg hørt (kald så på storebror )

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 31-08-07 09:39

jomfruane:

Selvfølgelig kan man købe en 220 volts, og så købe en transformer til den. MENNNNN.
En dypkoger er jo en strømsluger, så den korrekte transformer kan sagtens komme til at koste en Kr. 400,00 - 600,00 og vejer nok en 5 - 8 Kg.
Jeg har set dypkogere i USA til US$ 4,95 ( Ca. Kr. 30,00)

MVH

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-07 20:34

Citat
teil - kom du bare an - en stor gryde kogt vand til dig står klar - man får sådan en flot rød farve har jeg hørt (kald så på storebror )

Så har jeg dyppekogeren, en hel meter lang.
Den bruger murerne i vinterperioden.
Tror den er på 2000 Watt